Kızlarla konuşacak Özgüvenim Cesaretim Var Ama Nasıl Konuşacağımı Bilmiyorum?

Bana nedeni olmayan bir sebeple hiç bir bağlantının olmadığı bir kıza/erkeğe durduk yere merhaba diyip tanışmaya çalışmak çok garip geliyor. bu duygudan nasıl uzaklaşırım?

Kızlarla konuşacak Özgüvenim Cesaretim Var Ama Nasıl Konuşacağımı Bilmiyorum?
Cevapla