Sizce yaptigi sapikliga giriyormu ve benim tepkim dogrumu?

Konuştuğun bir çocuk vardı çok hoşlanıyordum bir buçuk aya yakındir konuşuyoruz bugüne kadar bana hiç farklı bir yaklasimi olmamisti Ama bugün Aramızda bir konuşma geçti o bana şaka manasında şişko dedi Bende ona şaka manasında totunu keserim dedim nerem sisko falan dedim o da Totun şişko at bakayım tarzı bir cümle kullandı Ben de onu tersledim ne atayım falan dedim sert ve ciddi konuştum O da tamam istemiyorum dedi Bence de dedim aynen yazdı mesajını Sadece beğendim kimseyi bedenim ile elde etmek istemiyorum ki adı konmamış bir konuşma ve kısa süreli bir konuşma bu evrede ona bu manada olumlu bir yaklaşım gösterirsen farklı bir düşünceye gireceğini düşünüyorum Normalde tüm kızlar tarafından bu konularda yüz görmüş biri geçmiste konuştuğu kızlar genelde ona hep böyle şeylerde olumlu yaklaşan kişilerdi ama ben böyle seyler yapamam iliskinin bu evresinde affalamistir muhtemelen benden bu tepkiyi gorunce cunku alisik olmayan biri bu konularda terslenmeye Bana kalırsa gayet iyi yaptım diğerleri gibi olmadığını bilmeli böyle şeylere gelemiyorum sizce doğru olan bu muydu ve ne düşünmüştür benim hakkimda sice
Sizce yaptigi sapikliga giriyormu ve benim tepkim dogrumu?
Cevapla