Sakatat yediğim için sevgilim sen aşko kuşko kız değilsin dedi. Sizce öyle mi?

Sakatat yemeği seviyorum. Ciğer, kokoreç, şırdan vs bu tarz yiyecekleri ara sıra yiyorum. Bunları yediğim için sevgilim eleştiriyor. Sizce aşko kuşko kızlar sakatat yemez mi? Pembe tonlarında şık giyiniyorum ama beslenmem uymuyormuş. Ben sürekli çilekli puding mi yiyeceğim?

Sakatat yediğim için sevgilim sen aşko kuşko kız değilsin dedi. Sizce öyle mi?
Cevapla