AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
219Cevap
bence zaten ayrılmak için bAhane arıyomuş sende vermişsin şu an onun arkasına sığınıyo yoksa gerçekten seven biri yalanda olsa affetmesini bilirdi o yüzden sana tavsiyem saplandığın bataklıktan kurtul ve yeni yeni denizlere yelken aç;))
Cok dogru söylediniz...
unutma erkek kola y kolay affetmez bayan bır kız cok hata veya ayrılırsa affetmez erkek ve tahmınım senı affetmek ısteseydı coktan affedırdı 1 bucuk senedır affetmesını beklıorsun ama o affetmedı yanı affetcegıde yok bosuna umıtlenme
umıtlenme ben bırını gercekten sevseydım en buyuk yalanı atsa bıle affederdım sonucta okadar cok sevıorum affederdım eger o affetmıorsa valla senı terkettı ve sevmıordur cunku senı gercekten seven kısı hatanı ve pısman ve acı agladıgını anlar ve sana kosmayı ıkıncı sans vermek sıterdı yapmadıgına gore senı sevmıordur ve affetmek ıstemıordur senınlen beraber olmamk ıstemıor sen onu napcankı onune daha guzel ınsanlar cıkcak bı baktın o cıkan ınsan senı aslaya terketmez her hatan affeder bellı mı olur :))))))
Bir kere yalanı yakalandı mı insanın doğruları bile sorgulanır, o iş ölmüş daha hayır çıkmaz vazgeç bu işten. Yalan değil de konu başka olsa belki düzelir denilebilir.. Ne malum bir daha yalan söylemeyeceğin. Ömer doğru olanı yapmış..
Öncelikle hatanın ne olduğunu bilmem lazım bu soruna yanıt verebilmem için.. İhanet varsa işin içinde, kimse ikinci bir şansı haketmemeli.. Hiçbir şey ilk gün ki gibi olmaz çünkü.. İhanet bir hata değildir, hiç kimse yanlışlıkla sevişmez..
Ananin babanın adını bu kadar anmazsin gavurun kızı
Ahwhahah :DDDD
Sesli güldüm. + :)
Ben ömer. Okudum, Ama bir daha aynı şeyleri tekrarlarsan, başka şansın olmayacak. Biraz zaman gerekli sadece, ben sana ulaşacağım. Sende bu zaman zarfında düşün. Neden böyle olduğumu sana karşı düşün
Ya kızı öldüreceksiniz siz 😃
Omer bunu yaamaz kank bosuna :( o direk arar
Nereye arar sen o kadar şey yap bekle bekle arar seni
En azindan sucumu kabul ediyorum :( ve seviyorum
İLLEDE UĞRUNA ÖLMEM MI GEREK
HEDER OLDUM AŞKINA BİLEREK
KIMLERE ÖZLEM KIMLERE HASRET
SEVEMEZSİN YOK SENDE YÜREK
Belki affeder ömer seni belki affetmez bilemem, ama bence sen tekrar yalan söylersin :D
Bir bucuk yildir ben ne cektim senin haberin varmi? Ona bidaha olsem yalan soylemem
keşke o ömer ben olsam keşke seni tanısam ve seninle olsam keşke keşke keşke. keşke keşkeeeeeeeee:ssss
Bak o artık gitti onunla birlikte olsan asla aynı tadı alamayacaksın sen başka şeylere yogunlş emin ol herkesin ilkleri böyle olur alışırsın hemde nasıl seve seve...
Bnmde sucum oydu :) yalan soylemeyi bile beceremeden yalan yuzinden sevdim den ayrildk ve ondan sonra kimseyi sevemedim Allah yardmcin olsun ila gonlune gore biri ciksr
Yalan bahane güzelim o seni sevmemiş. Bende senle aynı durumu yaşadım yalan söylemedim ama benim de sorunum FENERBAHÇE'den vazgeçmeyişimdi :)
yalan söyleyerek güvenini kırmışsın geri dönmemesi çok normal bence unut onu sen hatırladıkça kendine zarar verirsin
Sevecek olan senin aşkından ölmen beklemez, sevmeyecek olanda bir tarafını da yırtsan sevmez, Tecrübeyle sabittir.
Bunun ici yapabilicegin pek bise oldugunu sanmiyorum uzerinden baya zaman gecmis anladigim kadariyla ki insanlar asla ikinci şanslarini dogru kullanamazlar..
Gunun sorusu secilmis ona yaniyorum yani bize ne omerdense yalandir en buyuk hata cunku yalan olsa bende affetmem
Şöyle duşun o seni sevseydi eğer her insan 2. bir şansı hak eder seni affetmesi gerekiyordu gerçekten sevmemiş
Hiç bir insan 2. bir şansı hak etmez diye düşünüyorum üzüldüm senin adına ama Seven insan Hata yapmamaya çalışır gayret gösterir. 1. şansı iyi değerlendirmeyen'in 2. bir şans hakkı yok. ÜZGÜNÜM :(((
Şimdi affedilebilecek konu var, affedilemeyecek konu var. Ayrıntılı bilgi vermeden net bir yorum yapmak sağlıklı olmaz.
onu bırakmadan önce düşünecektin.. milete tekmeyi atıyosunuz keyfinize bakıyosunuz sonra yok seviyodum yok bilmem ne.
boşta mı kaldın hayırdır..
Terbiyesizlik yapma
terbiyesizlik yapsaydım ömer beni bırakırdı:) seni değil.:))))
Bunları ömer duysa nihai cevabı alirdin be kuzum.
O değil de nasil böyle saplantili duygular yaşıyorsunuz anlamakta zorlaniyorum doğrusu..
Şöyle düşün o sana yalan söylese hoşuna gider miydi? Kolayca güvenebilir miydin?
Gitmezdi ama pismanim yemin ederim ikinci sansim olsa ona asla yalan söylemezdim
O zaman bunu ona söyle güzelim...
Soyleyemiyorum :(
Neden?
Numarasi artik bende yok
arkadaşlardan al
Ortak arkadasimiz yokki 11880 i bile denedim o numarayi alamadim :(
zor durum :) birde şu siteyi dene https://www. 11860. com. tr/numara-sorgulama
ağlıyordu ömer uçmuyordu kuşlar. kuşlar uçmuyordu savaşıyordu ömerle. yılmadı ömer. ağlıyordu ömer.
haykırdım :D
Yani tekrar sevgili olmasanızda seni affederek bir umud vermesini mi istiyorsun o umudla cebellesmek daha zor olacaktır emin ol böyle en azından sonuç belli hayırlısı olsun ne diyelim
Ben umut istemiyorum artik sadece seni affettim desim
affedince ne olacak peki?
Vicdanim rahatlicak onu unutmam hizlanacak eger vicdanima hesap veremessem onu unutamam
anladım.
Üzülme umarim döner ama bende yalani kaldiramam ikinci bir hakki hak edip etmediğim ise soyledigin yalanin boyutuyla ilgili
Iliskiyi bir adim yukari tasi. senin icin onemli olan bir seyi onun icin hic dusunmeden verebilecegini bilmek belki onu yumusatir
Hiç kimse 2. şansı hak etmez. Hak etse 1. şansı kaybetmezdi
bir bosluga dusmusun ama hala dustun yerdesin duygularini bir kaliba sokmusun sanki hersey ondan ibaretmis gibi kendini zincirlemisin bnce dogru deyil
bu sana gelsin. 3:30 dan sonra izlemeye başla
Bende defalarça şans verdım defalarca hemde sonunda noldu bılıyomusun onun sevgısı bıttı benden nefret edıyormuş :D ılgınc :D
Benim sevgim 1 bucuk senedir bitmedi :(
1.5 sendır nıye bıtmedı bılıyomusun eşyalarını atmadın fotograflarını sılmedın hergun kalktın baktın kendını bunalıma soktun sureklı sosyal medyadan onu takıp ettın acıklı şarkılar dınledın asla bıtemez dedın kabullenmedın oyuzden sevgın bıtmedıgını sanıyorsun sadece varlıgına alışmışsın benımkıde benım ıcın ölup bıtıyodu 1 haftada bıttı sevgısı bırden :D yanı anlıycagın geçer
Gecmez diyorum :( gecmiyo
Ömer yüzünü değiştirdi ezel oldu..
İntikam peşinde..
Belki çok alakasız gelecek ama bana Ömer dediğin kişinin burcunu öğrenip mesaj atar mısın
kırık bir vazoyu tamir etsen bile aradaki çatlaklar her zaman görünür ve eskisi kadar sağlam olmaz bunu bil
Yeniden sevebilrimi ona birşey diyemem ama sana dönse bile hiçbirşeyin asla eskisi gibi olmayacağı. Bu sebeple yeni limanlara doğru yönelebilirsin.
Sevseydi affederdi demek ki seni sevmiyormuş ki bir şans daha vermiyor.
Bir kampanya falan mi başlarsak ömer geri dönsün diye çok üzüldüm ben ya
Yalan güven sarsıcıdır ! Affetse bile eskisi gibi olmaz !
Ömeri bilmemde güven gidince gelmiyor tekrar hele birde yalanlar yüzünden gittiyse
sucum yalan soylemekmı demısın nasıl ve ne tur yalan konustuguna baglıı bende olsam konusmam.. eger sans vermıyorsa senı sevmemıs demekkıı..
al sana omer
https://youtu.be/tEfOn8uQWJUAhahaha komedi ya :D
yalan söyleyen biri asla aynı güveni hiç bir zaman tekrar kazanamaz ve kız olsun erkek olsun güvenmediği biriyle ilişkisini sürdürmez
Vicdanın dürtüyor seni. Daha sürünmeye başlamamışsın. Süründüğün günü görmek isterdim.
Sevse emin ol bir sans daha verirdi * et itin biriymis
Her aak ikinci hakki hak eder taraflarin vicdanina kalan bir olay ne yazik ki
Ben senedir beni affetmesini bekledigim sevdigimin 9 senedir bir kere bile evet affediyorum demedi
Taş Olman Lazım --> Taş olursan Geri Alırsın :)
Taşlar Dikkat çeker :D
Ömeeerrr geri dön Ömeeerrr, bak kız perişan, hata yapmış ömeeerrr, dönecenmi ömeeerrr
Elimden anca bu geldi :)
Benim elimden oda gelmiyo
Ömerin numarası var mı
Hayir yok
Ozaman ömeeerrr diye bağırmaya devam :))
Boşver ömeri zamanında da önemsememişsin yine gelse aynısı olacak aslında sevmiyorsun, ama gidince boşluğa düştün. Bilmeden hayatında edindiği yeri. gördün, başkası olsada doldurur, ama başkasını anlamamışsın hayatına
Hayir oyle degil ben onu seviyorum yerini kimse dolduramaz onun
Çok sevseydin yanında iken boşluğa düşmezdin, şu an başka sıkıntıları herşeyi birleştirip ömer üzerine odaklanmış durumdasın, kesin herşey ters gidiyordur şuan, diğer ters olaylar olmasa ömerde olmazdı
Hersey yolunda hayatimda
Değil işte değil kandırma kendini
Valla yolunda
Herkesi kandırıyorsun beni kendini ömeri, yapma böyle, ömeeerrr dön Ömeeerrr, seni çok özledik ömeeerrr
Sende alay ediyosun zaten :(
Alay değil ya, hayat ömerden ibaret değil onu gör. Bende zamanında ayrıldım kız arkadaşımdan ama geçmişe. bakınca sadece kendimi üxmüşüm onu gördüm
:((
Üzülme ya kendimi suçlu hissettim şimdi
Ben zaten hep uzgunum senlik bir durum yok
Ne yapmam gerekiyor seni mutlu etmem için, Meksika dalgası yapayımmı sana :)
Omeri getir :(
Ömere nasıl ulaşabilirim
Onu bilsem :(
Üzülme boşver, sen daha iyilerine layıksın, belkide ömer seni haketmedi, ömer seni yeterince sevmemiş, sen kendi kıymetini bil. Kolay yetişmedin, üzerinde ne emekler var, ailen seni üzül diye büyütmedi, hayatı oluşuna bırak, seni daha çok sevecek daha çok değer verecek birisi çıkar elbet, üzülünce güldüren birisi, boşver ömeri kendini silkele ve kendine gel şampiyon :)
Sampiyon öldu artik dayanacak gucu kalmadi
Şampiyonlar ölmez, kalbimiz seninle
erkekler yalanıı dolanı hiç affetmez yaptıklarınızı unutur ama afftmez ;) yine biz kızlar dayanamyoruz 2 söze kanyoruz :D aman bırak dönerse senindir dönmesse hiç senin olmamıstır :))
Bence sen bu sevdadan vaz geç af etmek allaha mahsus ama seni istemiş olsaydı şimdiye kadar düzelir di araniz demekki senden geçmiş artik sende kendi yoluna bak.
Orhan Gencebay ne demiş. Her şeye rağmen seven affeder biliyorum. Sanırım o delanlı seni sevmiyor 1.5 yıl olmuş baksana kendini harap etmeye gerek yok.
Nasıl oldu? Siz üniversite hazırlığında ömer ile ilişkiniz vardı sonra birisi çıktı sizi sevdiğini söyledi sonra kafanız karıştı siz okulu kazandınız ertesi yıl ömer de aynı okula geldi gibi mi? Ciddi sordum böyle bir olay yaşadım da tesadüf mü diye
affetme olayı hataya göre değişir aldatma veya ağır bir yalansa affetmez
ikinci bir şanstan yana değilim bir insan yedisinde neyse yetmişinde odur etrafımdaki herkez ikinci şanstan sonra tekrar eskisi gibi oldu bence uğraşma başkasını bul.
Ömer mısır sever
mısır koçanıyla git affeder >3
adamsın :D :D :D
Popona ömer girsin ( kibarcası ) terkedilmissin iste neyi zorluyosun
Biraz Önce bir Ömer Paylaşım yapmıştı Acaba O Ömer Bu Ömer mi? :))
ömer hayatına devam ediyo mu yoksa ezel olarak mı yaşıyo sen onu söyle
Devam ediyo :)
bırak üzülmeyi her şey olacağına varıyor
Adami boynuzladiysan tabi donmez ne yaptığıni soylemiyorsun ki
Boynuzlamadim
Ne yaptığına bagli ne yaptuguni söylede ona gore bakalim
güzel aplam yanlıs anlama bizim komsunun oglu mer var onuda seversen tanıstırayım ..
onun adıda ömer
benim tandığım ömer tükürdüğünü yalamaz.. ama sevmm ömeri.. bence ikinizde ölün gitsin işte.. bu işde burada bitsinn..:/
Ara konuş ya da yüz yüze konuş. Gerçekten sevse bu kadar gurur yapmazdi sonuçta aldatmadin, tamam yalan söylemen onu yaralar ama affedilir ya