İki yıl önce üç kere ayrılıp geri dönmüştü. Biraz kaba davranmıştı. Şimdi olgunlaştığını söylüyor ve şans istiyor. Sizce değişmiş mıdır?
Ver
Verme
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İki yıl önce üç kere ayrılıp geri dönmüştü. Biraz kaba davranmıştı. Şimdi olgunlaştığını söylüyor ve şans istiyor. Sizce değişmiş mıdır?
Dene. Benim bir eski sevgilim vardı çok tutarsız bir insandı. Takvimler 2014 yılını gösteriyordu biz ayrıldık. Gidip yakın arkadaşına sevmiyorum demiş hakkımda o da gelip benimle paylaştı. Neyse ben vazgeçtim sonuç olarak. Ama bu vazgeçmedi engel attım bir şekilde hep bulaştı 2020 e kadar yazdı çizdi. Ben inadımdan dönmedim. Ama ona oyun yapıp denedim. İnanmış gibi yaptım yalanlarını duymak için. Tutarsız olduğunu test ettim onayladım ✔️ Sonrasında onu test ettiğimi kendisine söyledim. Yol verdim yine yazıp çizdi bir şekil cevap dahi vermedim. Pişman değilim.
Ocakta çay demlediğini düşün. Dolduruyor, içiyorsun. Lezzet alıyorsun. Sonra çayın altını kapattın. Üzerinden 2-3 saat geçmiş, ocağı tekrar yakıp çayı tekrar kaynattığını düşün.
O çaydan lezzet alabilir misin? Hayır. Neden? Çünkü soğumuştur, tadı kaçmıştır, acımıştır. Pişman olursun. Acımış çay senin de ağzının tadını bozar. Keşke yeni çay demleseydim dersin. Bu nedenledir ki ağzının tadını bilen hiç kimse soğumuş çayı tekrar ısıtıp içmez.
Aynı şekilde 2 yıl önceki eski sevgili de acımış çay gibi ağzının tadını bozmaktan başka bir işe yaramaz.
Peki çaya şeftali limon ekleyip buz atıp icetea yapabilir miyiz hocam 😄
@crazy-angel11 Biz bunu lastik ördekle anlattık. Biz bunu şıbıdık terlikle anlattık. Biz bunu araba kornasıyla anlattık.
Bir ilişkide 3 kere ayrılık olduysa bence o ilişkiye çok fazla şans bile vermişsiniz. O yüzden bence bir şansı daha hak etmiyor. Siz karşılıklı olarak denemişsiniz hani bir kez olmuş bir şey olsa derdim ki şans verin karşılıklı olarak isteğiniz var derdim. Ama siz 3 kere ayrılmışsınız bence 4. ilişkiden de pek bir şey olacağını düşünmüyorum son karar gene sizin.
Yani bunlar klasik laflar olabilir. Hatta iyi planladı ise bunu uzun süre sürdürebilir. Bence bunu dışarıdan birine sor takip ettir. Günlük hayatta nasıl. Kaba insan kolay düzelmez. Zorla da düzeltilmez. Eskilerin bir laf vardır. Bir insan aynı delikten iki defa sokulmaz ki senin 3 olmuş.
Cevap
20Cevap
Şans verme
sakın verme narsistler böyledir, yemlerler söz verirler, düzelicem deyip tekrar aynı hataları yaparlar, tvde karısına düzelicem , deyip tekrar şiddet hatta dayağa kadar ölümcül yelere vardıranlar, narsistlerin ileri düzeyde olanları tehlikelileridir, hem her defasında inanmanı sağlar , seni ikna ederler, düzeliceğine , sonra, tekrar terk eder, ilgisiz davranır, hatalar yapar, aldatır, sonra eksisinden daha beter, küçümser, hakaret
edip, suçlar, aşağılar, Yaşama sevincinizi kimsenin çalmasına izin vermeyin, çünkü bunun farkında olmuyorsunuz. ruhunuzu sömürmelerine izin vermeyin enerji vampiri deniyor enerji emici insanlar
kusura bakmayın ama yalandan süslü sözler söylemek istemem ama...
eyer gerçektende olgunlaşsaydı o zaman 3 kere ayrılıktan sonra geri dönmeye yüzü olmazdı
olgun insanlar yüzsüzlük yapmaz olgun davranır sevgilin geri dönem istemekle kendini ifşa etmiş
Yani umduğunu bulamamış gelmiş sana geri, belirli şartlar çerçevesinde arkadaş ve flört çerçevesinde gözlemleyebilirsin tamamen reddetmeden, ama frene basmayı bil ve asla duygusal hareket etme yoksa yıkım daha ağır olur, insanlar isterlerse değişebilirler, belkide gerçekten değişti bilemeyiz.
Kızlar çok erkek düşmanı. Anket sonuçlarından belli oluyor. Kin besliyorlar. Kaba dediğin de ya basit bir şeydir ya da sen ona kaba davranmışsındır kesin.
Doğru eywjshwjsh
Değişmez...
Allahım hakkı üçtür hesabı vermişsin yeterince şans. Denenmişi neden tekrar demeyeceksin? Kaba erkeklerde ne buluyorsunuz be evladım. Yol ver gitsin. Hakkında hayırlı olsun ben daha iyilerine layığım de.
Küçük bir not düşeyim. Bir insana yeni bir şans daha vermeden önce, daha önceki şansını nasıl heba ettiğini sakın aklından çıkarma. Unutma insanlar değişmez.
İnsanın Hatalarını Kabullenerek Düzeldi Demesi Kadar Samimi bir şey Yoktur.. herkes Hata Yapmış Olabilir. Önemli Olan Şans Ver Arkadaşım Verme Diyenlere Bakma Sen Onlar Varya Onlar Onların Çoğu Sevmeyi Sevilmeyi Unutmuş Uzaklaşmış İnsanlar... Hayatta En Acı Olgu Yarım Kalan Yaşanmışlıklardır İnsanı Hep Bu Düşündürür Özlem Duydurur.. Gerçek Anlamda
Şans verme olmadıysa yine olmaz insanın huyu değişmez
3 kere ayrılıp barışmışınız ztn şans vermemişsiniz mi kendinize? vermemelisin
Aklın varsa uzak dur iki yıldır neredeydi birini bulamadı döndü geldi
Huyu degısmez aynı seylerı benzerını yasatır ayrılık vb sans verme
Ver izin ver tekrardan başlayın sizin için hayırlısı olsun şimdiden 👍
Çok zor ama imkansız değil dikkat edeceksin
Aynısını yaşadım asla şans verme. Zaten değişmiş olsa bile ki sanmam seni zamanında üzdüğü için barışmanızı haketmiyor
Zamanında bilseymiş değerini. Salla geç.
Verme pişman olursun
Bence Yarına artık o aklını kaybetmiş
dün neyse bugünde aynıdır, değişmez
Erkekler kadınlar için asla değişmez
ver gitsin
Gerek yok
Bi dene bakalım
Kimse değişmez
Verme
Verme.
Bence verme derim canın yanar
Verme
Bence verme şans
Bence verme değer bilseydi önceden bilirdi
Dene bakalim
Değişmez
Verme
Verme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?