(lütfen ciddi ve doğru cevaplar verelim)
Simdi beyler ben bir kızdan hoşlanıyorum konuşmayı başlatmak için Instagram ve dikkat çekmeyi denedim ise yaramadı bu kızla aynı mahallede oturuyoruz fakat kızı sadece okul çıkışlarında haftada en fazla 3 kere görebiliyorum bugün okul otobüsünde arka koltuğa oturdu ve ben önceden anlaştığım bir kız arkadaşımla sevgili gibi konuşmaya başladım birkaç gün sonra tartışıyormuşuz gibi davranacam ve hoşlandığım kızdan yardım isteyeceğim eğer yardım etmez ise bana karşı bir şey hissediyor olabilir bu kızı 8 yıldır tanıyorum nezaman yardım istesem yardım ederdi ama eğer hiç sorun çıkarmadan yardım ederse o zaman benden hoşlandığı konusunda umudumu yitiririm gibime geliyor sizce ne yapmalıyım sahte sevgili olmaya devam mı edip yardım isteyeyim yoksa direk yanına gidip senden hoşlanıyorum mu demeliyim lütfen net ve doğru cevaplar verin.
(Sevgilisi yok, başka bir kiz arkadaşı ve kuzenim onlara söylediğim için bana yardım edebilirler, kızla aynı yaştayız, benden biraz uzun 8 yıl beraber okuduk)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer