Bitmek zorunda olan bir ilişki…
Anılar, duygular canınızı acıtıyorsa ne yaparsınız? Nasıl unuttunuz? Ben unutamıyorum ya nasıl atlatacağım bilmiyorum sürekli ağlıyorum toplum içinde ya da çalışırken zor tutuyorum kendimi
Bitmek zorunda olan bir ilişki…
Anılar, duygular canınızı acıtıyorsa ne yaparsınız? Nasıl unuttunuz? Ben unutamıyorum ya nasıl atlatacağım bilmiyorum sürekli ağlıyorum toplum içinde ya da çalışırken zor tutuyorum kendimi
Unutamıyorsun ki tam unuttum derken bir şarkı çalıyor. O şarkı çalar iken ne yaptığımızı hatırlıyorsun. Geçtiğimiz sokaklardan geçerken aklına geliyor. İnsan gerçekten sevdiyse unutamaz. Her daim akılda kalır. Bir cümle duyarsın. O cümleyi onunla konuştuğunda sarfetmişsindir gelir aklına. Unutamazsın sadece alışırsın bu duruma.
Cevap
7Cevap
Evet, çok severek ayrıldım. Zamana bırakacaksınız. Üstünde durdukça daha zorlaşır. Başka şeylerle ilgilenin.
ne demiş şair zaman alışmayı öğretir belki ama unutmayı asla yani zaman la alışırsın yapacak bişey yok
Maalesef hayatımda hep sevdiğim insanları unutmak zorunda bırakıldım. Unutmak diye bir şey yok çok inanmam, hepsinin bi izi kalıyor mutlaka.
Yeni biten bi ilişkiden sonra kolay olmuyor bazı şeyler
Ne kadar da unutmak istesen de aklinin bir köşesinde kalıyor hiç beklemediğin anda da aklına geri geliyor
Siz bi insana nasıl bu kadar bağlanabiliyorsunuz ya? Ben sevsem aşık olsam da paşa paşa unuturum çok ta dert edinmem sonuçta göbek bağımız bir doğmadık
Doğrudur
O durumda kalmadım
Neyse ki hala gaddar bi yanım var
aynı durumdayim. zorunda kaldım da unutamadık ki
Zamanla kendimi bile unutmaya başladım
5 sene sonra geçiyor kardeşim merak etme
Geçer sabret
unuttum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?