Üstüne para verseler senden çocuk yapmam çocuğa yazık dedi
Senle evlendiğim güne lanet olsun dedi
1 senelik evliyiz, 3-4 gün iyiysek 3-4 gün kavgalıyız. Boşanma davası açmalı mıyım?
Üstüne para verseler senden çocuk yapmam çocuğa yazık dedi
Senle evlendiğim güne lanet olsun dedi
1 senelik evliyiz, 3-4 gün iyiysek 3-4 gün kavgalıyız. Boşanma davası açmalı mıyım?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ilk 3 yil bazi ciftler icin zorlu geciyor. Mumkunse destek almanizi oneririm ona gore rotanizi belirlemeniz dogru olur aksi takdirde bu sekilde cozum icin gereken her seyi yapmadan direkt bosanmayi dusununce belki keske diyebilirsiniz. Tum ihtimaller icin lutfen gecikmeden destek alin.
durduğun kabahat benim karım 1 haftalıkken açmıştı davayı çamaşır makinesi yok diye
1 senede bu hâle nasıl geldiniz
Beklemen hatta yolunu ayır gitsin
3-4 gün için boşanma davası mı açılır?
Yürümez çocuk düşünmeyin
Çok kotu bir evlilik bence boşan
Zor durum
Adamsın ne diyeljm