Sevgilim sürekli benden borç alıyor, beni kullanma artık diye nasıl diyebilirim?

Çok seviyorum aşırı aklıma sığmıyor onu düşünmek bazen. Beni kullanıyor başta 400 100 daha sonra 500 derken bin TL paramı aldı. Üstelik bunları alcam diye ödedi ama ödemedi. Çünkü hep paranı veririm sonra bir daha görüşmeyiz havasındaydı. En son nsj attım her gün yazmışım taş olsa çatlardı kasıma kadar yazmiycam dedim. Ama canım nefsim deli gibi 9nu istiyor. Birde benimle sadece o iş için görüşüyor.
Sevgilim sürekli benden borç alıyor, beni kullanma artık diye nasıl diyebilirim?
Cevapla