Sevgilim fotoğraf istedi atmadım? Kavga ettik? Kim haklı?

Sevgilimle uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz. Genelde her gün birbirimize 1 tane olsa bile fotograf atarız. Ben saçımı havluya sardım. Tutturdu seni öyle görmek istiyorum diye. O şekil kötü çıktığım için yok dedim. Kavga ettik. Saygı duyması gerekmez mi? Neden kendimin kötü hissedeceği bir fotoğrafı atayım ki ona?

Sevgilim fotoğraf istedi atmadım? Kavga ettik? Kim haklı?
Cevapla