Günaydın yazmadı nedeni de dalmış o yüzden oysa wpa kaç kere girdi kafasi dalgın olan insan unuturmu konuştuğu insanı ?

2ayı geçik süredir tanışıyoruz sonrasında sevgili olduk ama aslında tam hiç olamadık Kendisi çevik kuvvet polis. Az yazardı az arardi ilgisizdi ve ben onun ilgisizliği yüzünden devam etmedim. Ama aklım onda kaldı arada hep birbirimize laf atarak konuşuyorduk genelde o hep yazıyordu. Tam hiç kopamadık. En son buluştuk her şey güzeldi tekrar sevgili gibiydik ama ben evime geldim o ilde ben ilçedeyi ertesi günü daha günaydın yazmadı wpa hep girmiş çıkmış Sanada günaydın dedim dalmış o yüzden açıklaması bu. Artik nereye daliyorsa neymiş nöbetteymiş yorgunmuş wpa girmeyi biliyor ama.

Günaydın yazmadı nedeni de dalmış o yüzden oysa wpa kaç kere girdi kafasi dalgın olan insan unuturmu konuştuğu insanı ?
Cevapla