Erkek arkadaşım beni haksız yere çok kırdi incitti ben onu deli gibi merak ederken?

sorun nedir anlayıp onun yanında olduğumu göstermeye çalışikca simardimi sizce azarladı kizdi beni boğuyorsun dedi halbuki cok yazan arayan değilim sadece sorunu olduğunu anladım ve onun için uğraşma gereği duydum o ise bağırıp çağırıp kalbimi kırdı.. insan gerçekten sevse bu kadar pervasiz olur mu kırıp dökebilirmi cidden çünkü ben bunu yapamiyorum. onu kırmadan anlatmaya çalışıyorum müsiat değilsem yorgun isem. cidden sevgiyi göstermek iyo dedi diye düşünmeye başladım artık.. su an konuşmak istemiyorum dedi ve hiç bir şey demedim iki hafta oldu sizce yazarsa eğer benim yerimde olsanız ne yapardınız?

Erkek arkadaşım beni haksız yere çok kırdi incitti ben onu deli gibi merak ederken?
Cevapla