Sizce hislerinde gerçek midir?

C2 diye uygulama var ordan tanıştık, tanışalı 18 19 gün oldu ve bir kaç gün önce benden hoşlandığını ama bunu söylemesinin de erken olduğunu söyledi. yks konusu geçti işte dedi ki o an senin çok mutlu olmanı istemiştim dedi. Ben de dedim daha erken vs inanmıyorum sana hani daha yrni tanıştık şıpsevdi misn vs dedim o da biliyorum erken vs dedi. Beni neden seviyorsun ki sevme dedim çünkü kimse sevmedi beni hiç sevgilim de olmadı bir kaçtır bunu söyledim galiba benden soğudu bilmiyorum konuşmalarımız seyrekleşti.
Güncellemeler
+1 yıl
Hatta uygulamayı beraber sildik o da açalı bir kaç gün olmuştu benim de öyle
Güncellemeler
+1 yıl
Artık konuşmuyoruz. 3 4 gündür yazmadı dün çıkardım takipten hâlâ da ses yok . Bir an gerçekten sevildiğimi hissettim
Sizce hislerinde gerçek midir?
Cevapla