Erkek gibi erkeğe denk gelemediğim için kalbim çok kırıldı. Normal mi?

Eski flörtümle ayrıldığımızı bile anlayamadım ben onu bi incinip engelledim diye bi daha başka yerden gelmedi 10 ay oldu ve benim gururum kırıldı çocuk zaten suçluydu ama beni çok seviyor gibiydi sadece bana olan sevgisi yetiyordu. Millette ne sevgililer var adamı engellese adamım erkeklik gururu var kapısına geliyor bunun yok ve çocuğu unutsam da 10 ay olmuş olsa da hak ettiğim gibi bir adam erkeksi birine denk gelemediğim için hala ağlayabilirim
Güncellemeler
+1 yıl
Ağladım ya
Güncellemeler
+1 yıl
İnsanlar 2 ay konuşmasa dayanamıyor bana denk gelene bakın Allah telafisini verir inşallah
Erkek gibi erkeğe denk gelemediğim için kalbim çok kırıldı. Normal mi?
Cevapla