Hoşlandığım erkekle ve benden hoşlanan erkekle aynı anda konuşmamın ne zararı olabilir?

Hoşlandığım erkeğe yazdım 3 gündür konuşuyoruz ama benden hoşlanan çocuk da yazdı bugün onunla konuşmaya başladım hangisi daha iyi gelirse onunla devam ettirmeyi düşünüyorum bunda yanlış olan bişey var mı
Hoşlandığım erkekle ve benden hoşlanan erkekle aynı anda konuşmamın ne zararı olabilir?
Cevapla