Kaybetmemek için... şunları yaparım,
Kaybetmek için... şunları yaparım şeklinde cevap verebilirsiniz...



Kaybetmemek için... şunları yaparım,
Kaybetmek için... şunları yaparım şeklinde cevap verebilirsiniz...



Kaybetmek için ekstra bir şey yapmam.. İma etmem, anlamasını sağlayacak şekilde davranmam; direkt söylerim, olmuyor diye..
Kaybetmemek için son ana kadar devam ederim, elimden geleni yaparım, yaptım da..
Kaybetmemek için elinden geleni yapmana rağmen kaybettiğine dair bahse girebilirim 😄
Elime tüküreyim, teşekkürler.. 😅
Bence elinin kıymetini bilmeyenler utansın 😄
Elimin kıymetini bilmeyenlere elim...
Dilimin kıymetini bilmeyenlere dilim.. 😄😅
Neyse, yine susma vaktimiz gelmiş galiba.. 😄
Kaybetmemek için elimden geleni yaparım yaptım da çünkü sevdiğim insanı kaybetmek istemem..
Kaybetmek istiyorsam da bir şey yapmam bunu zaten yüzüne söylerim olmuyor yapamıyorum diye..
Kendimi yanlış ifade etmediysem yanlış anlasilacak bir durum yoksa kaybetme korkusu yaşamam. Gitmesi gerekiyordur gitmiştir kaybetmem gerekiyordur kaybetmisimdir
Tesekkurler
Rica ederim
biriyle küstükten sonra kaybetmek ya da kaybetmemek için böyle şeyler düşünmüyorum kimse benden önemli değil önemli olsaydı kaybetmezdim
Cevap
1Cevap
Hak ettiği kadar değer veririm
Hiçbir şey yapmam giden yerini hazırlar
Hangisine istiyorsam o yöne çabalarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?