Cinsel tacize uğradığım için kimseye güvenemiyorum ama bunu çözmek istiyorum artik
Yani herkesi itdiğim için hep yanlız kaldım ve asosyallestim
Cinsel tacize uğradığım için kimseye güvenemiyorum ama bunu çözmek istiyorum artik
Yani herkesi itdiğim için hep yanlız kaldım ve asosyallestim
Merhabalar öncelikle hissetmek gerekir doğru insan geldiğinde emin ol hissedeceksin. Taciz konusu içinse çok geçmiş olsun çok yıpratıcı ve kırılgan bir süreç umarım bir sosyal çalışmacı ya da psikologdan destek almıssındır. Eğer istersen bir sosyal çalışmacı olarak bana yazabilirsin.
Seninle konuşurken seni cinsellik için değil seni sevdiği ya da senden hoşlandığı için seninle sevgili olmak isteyen kişi önemli bir erkek evlenmeden önce cinsellik istiyor sa ondan hayır gelmez
Sen sana dokunmaya dahi kıyamayan birini bulmalısın
Bende senin gibi birine güvenmek isteyen biri ile tanışmak istiyorum
Bende artık bir kıza güvenmek istiyorum
Senin konuşmaların seni yansıtıyor
Sen edepli , saygılı bir kızsın
Senin gibi edepli ve saygılı bir sevgilim olsun istiyorum
Seninle tanışmak istiyorum
Bir şans verir misin bana
Evlenmeden cinsrllik yasanmasina karşı değilim ben
Karşı cinsle sohbet etmeyi dene korkacak çekinecek bişey olmadığını görürsün, yavaş yavaş bilinçaltı kabul eder ve normale döner.
Denemeye çalıştım ama şöyle bisey oldu
Unideyim mesela 3 erkek vardı biri sapık gibi peşime takiliyirdu diğeri zorla elimi tutmaya yakinlik kurmaya çalışıyordu diğeri de cinsellige vuruyordu konuyu hep
Peşime takılan yüzünden derslere de gidemedim fobi olusturmusru bende
Anladım
Birini kirmadan nasıl kurtulurum peki
Bide mühendislikteyim bizde erkek çok ve biriyle konuşunca diğerleri bakıyor kendi aralarında birseyler konuşuyorlar hatta bir kız vardı herkesle konuşup kucakliyordu onun da arkasindan baya konustular falan bana da desinler istemem yani basit kız algısı yaratmamak için ozguven yeterli olur mu yani
Asosyal biriyim bide nasıl konuşulur vs tam bilemiyorum bikac engel daha var aslında ama en onemlileri bunlar
Bir şey teklif ettiklerinde "hayır teşekkürler" diyebilirsin. Mesafeli olmak iyi fikir. Onlar yaptığın söylediğin her şeyi konuşur.
Sohbet konusu derslerle ilgili olabilir, illa kadın erkek ilişkileri konuşmak zorunda değilsin, sadece karşı cinsle sohbet etmeni tavsiye ediyorum
Teşekkür ederim kanka bahsettiğin şeyler çok mantıklı çünkü ben çok utangaç ve cinselliği bilinçaltıma iğrenç birşeymiş gibi yerleştirilmiş birisiyim + insanlarla konuşmak bile bana zor gelebiliyor güven sorunları yaşıyorum çünkü
Utanmadan çekinmeden bu konuda uzman bir psikologa görün
Evet haklısın ama şöyle bir şey de var psikoloğa bu ilişkiler nasıl olur diye tavsiye alamam ki
Anladım , kadar surede geçer bu peki
Ve bu ilişkiler konusunda tecrubesizim mesela kimle konuşulur kimden uzak durulur? bunu derse şunu ima eder vs konuları nasıl çözerim? kız arkadaşım yok burada kaldığım yerde (onun da pek sevgili olmadı yani o da bilmiyor)
Teşekkür ederim içim rahatladı biraz
Bide şöyle bir şey de diyorlar bana buyuzden de biraz çekiniyorum
İlk sevgilin olacağı için baglanacaksin birseyler yasayacaksiniz o seni terkedecek sen de dersler falan hepsi altust olacak diyorlar çok uzuleceksin gibi
Teşekkür ederim tekrardan))
Cevap
12Cevap
Durumuna üzüldüm sonuç olarak birine güvenmek için onu tanıman lazım ama bu devirde birine güvenmek gerçekten çok zor ilişkiler cinsellikten öteye geçmiyor maalesef
Hep cinsellik mi yani ilişkiler normal bir ilişki yasanmiyor mu yani?
Yani tanıdıktan 1 hafta sonra yok seni seviyorum yok oluyorum falan filan inanma %80 Ilişkiler böyle maalesef
Tedbirli davran, güven zamanla kazanılır. Acele etme sakın millet 40 yaşında evleniyor veya hala bekar. Geç değil hiçbir şey için.
Işte eve kapanmama neden olan kisiler (unide tanıdığım 3 erkek vardı diğer yorumda bahsrttigim gibi biri sapikca peşime takilmisti diğerleri de ona benzer sekilde) belli ettiğim halde anlamiyordu sosyal fobi oluştu bunlar yüzünden ve artık saçma sapan düşünceler aklıma geliyor benim bu şeylerden korkuyorum sosyal medyada cevremde olan şeyleri de duyduktan sonra bu şeyler beni korkutuyor artik
O kadar tehlikeli mi diyorsun yani?
Yasak değil mi ya o? hem sonra bu kız manyak derler biber gaziyla geziyor diye
Anladım yine de nebileyim yanımda tasimam
Yani büyük şehir olsa belki olabilir o yüzden nebileyim gerek var mı ki ya sanmıyorum gece de dışarı tek çıkmam zaten
Kimseye güvenemezsin hikaye uydurmaya gerek yok
Ne demek istediğimi anlamadın bence
Bunu biz desek de herkeisn bakış açısı farklı sonuçta
Sana söz geçmişin beni ilgilendirmez gel ozlde konuşalım bu konuyu
Sosyalleşmek sadece sevgili olmak değildir elbet güvenebileceğin biri çıkar bir gün karşına sabret
Çıktı diyelim nasıl yapacağımı bilemiyorum ben
🤷🏻♀️o kişiye bunu söylemem herhalde nasıl haleder
Açık açık söylemeyeceksin güven kırıklığın olduğunu söyle sen. Seven erkek senin için uğraşır çabalar ama zaten cinsellik isteyenler basit elde edebileceği kızlara gidiyor senin zor biri olduğunu farkedip sana yanaşmıyorsa hiç umursama bile doğru kişiyi sana olan ilgisinden tavırlarından anlayabilirsin
Hmm olabilir ki böyle biri karşıma çıkmadı üniversitede henuz
Olabilir aslında bilemiyorum
Bide bana şöyle diyorlar
İlk sevgilin olacağı için baglanacaksin birseyler yasayacaksiniz o seni terkedecek sen de dersler falan hepsi altust olacak diyorlar çok uzuleceksin gibi
Zamanla güven inşa edilir
Ben tanışmak isterim sizinle hayatımda o işi yapmadım istersen sohbet edebilir kahve içebiliriz😊
Psikolojik destek almak lazım
Psikolojik destek aldım diyelim ama bu gibi konuları islemiyorlar bence kime dikat edilir kime edilmez nasıl oluyor bu ilişkiler soylenmez yani
Zaten onun için gidiyorsun niye işlenmesin
Olursunuz bir şekilde
Bu gidişle hiç sanmıyorum neyse bakalım nolcak
Zaman ver başka türlü anlayamazsın
Neye zaman vereyim yani? karşımdakine mi kendime mi?
İkinizede verirsen daha iyi olur
Zaman ver
Kendime mi karşıdakine mi?
taniman lazim ama kimse kendini gostermiyor
O zaman nasıl taniyabilirim?
birileriyle taniş bi de
Unideyim mesela 3 erkek vardı biri sapık gibi peşime takiliyirdu diğeri zorla elimi tutmaya yakinlik kurmaya çalışıyordu diğeri de cinsellige vuruyordu konuyu hep
hepsini ele
Yok onları sevmedim zaten hatta şu peşime takılan yüzünden koca bir senem hiç oldu ya eve kapatmistim kendimi sapık gibi pesimi birakmiyordu
iliski kuramazsin böyle
Kuramıyorum zaten o yüzden sordum yani nasıl yapılır diye
yapamazsin yolu yok.. arkadas cevresinden belki
Konuşalım istersen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?