Nolur halimden anlayanlar bana biraz akıl versin çok kötüyüm?

7 senelik ciddi ilişkimden ayrıldım 3 sene önce. Tekrar birlikte olmamız imkansız aynı yerde yaşıyoruz birbirimizi görünce ikimiz de kötü oluyoruz hele benim nefesim kesiliyor. O da sürekli bana bakıyor bu 3 senedir bu şekilde hatta bi kere görüştük ve ikimiz de birbirimize sarılıp ağladık. Uzun zamandır görüşmüyoruz ama dediğim gibi görünce gözlerimizi birbirimizden alamıyoruz. Ailesi onu evlendirmeye çalışıyor eminim ki yanında başka bi kadın varken de aynı şeyler olucak. Ne yapacağım ben bu eziyetten nasıl kurtulacağım , kendime söz verdim o evlenene kadar hayatıma birini almayacağıma. Alsam aklım yine onda olucak çünkü. Evlenip çoluk çocuğa karışmasına nasıl dayanacağım
Nolur halimden anlayanlar bana biraz akıl versin çok kötüyüm?
Cevapla