
Düşünsenize sıcak kanlısınız ve sırf bu yüzden flörtöz damgası yiyorsunuz. Ne kadar acıı ://

Düşünsenize sıcak kanlısınız ve sırf bu yüzden flörtöz damgası yiyorsunuz. Ne kadar acıı ://
Sıcakkanlı insanla flortoz insan bambaşka. Flörtöz insan baya baya iltifat eder , beğeniyi belli eder. Böyle davranan da bu damgayı hakediyo azıcık:)
Evet herkesle samimi olabilen, sıcakkanlı imsanların tavırları bazen yanlış anlaşılabiliyor. Tabi bazıları da gerçekten flörtöz olabiliyor.
Normâl hayatımda sıcakkanlı bir insan değilim ama bu sitede bir kaç kişiye gayet sıcakkanlı olduğum için yanlış anlaşıldığım olmuştu. Böyle durumlar yaşanabiliyor.
Bu durumu yaşamayan yoktur. İki karşı cins muhabbet etsin, direkt flört damgası basılıyor.
Maalesef kötü bir algı
Maalesef öyle
Sanki sıcak kanlı kendileri jdj
Maalesef öyle diyor 😅
Jsjdjd
Değil miyim
Cevap
1Cevap
Evet bende samimiyim sıcak kanlıyım. ama flörtöz değilim
Eskiden öyleydim ama bu şeyler yüzünden şimdi sıcakkanlı olmaya çekiniyorum
Sen değilsin, rahat ol😂😂
Zaten iki sıcak yorumlaşmayı yanlış anlayan gitsin uçurumdan atlasın. ://
Sıcakkanlıyım ve flörtöz damgası çok yedim.
Çok acı gerçekten ya gözyaşım pıt :'(
bence etkisi büyük
sacma
Maalesef soğuk biriyim yapım böyle.🤷
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?