Gecmiste bir anlamda kandırılanlar var mı nasıl hissediyorsunuz?

Ben genel olarak olumlu biriyim ama geçmişte bana yapılan haksızlıklar bazen yoğun boşluk hissi oluşturuyor içimde kötü bir his özellikle regl yaklaşınca oluyor

Gecmiste bir anlamda kandırılanlar var mı nasıl hissediyorsunuz?
Cevapla