Herşeyi alıyorum zaten diyerek para bırakmıyor bu durumu nasıl aşarız?

Ben çalışmıyorum. Eşim haftada 4 gün çalışıyor ama saatleri belli değil bazen 16 da gelir bazen 13 de.

Evin ihtiyacıni alıyor ama sana para vereyim ki herseyi ben alıyorum diyor be üstelesen de sen çok paragözsun açgözlüsun gözün doymuyor diyor. Neyin eksik diyor.

Bu sorunu naisk aşarız ne desem ikna olur acaba

Ya da artık hiç istemim mi yani nasıl olsa eksikleri aldı deyip susayım mi?

Herşeyi alıyorum zaten diyerek para bırakmıyor bu durumu nasıl aşarız?
Cevapla