Bir erkek neden konuşmanın başlarında kıza hayatıyla ilgili olumsuzlukları anlatır?

Daha yeni konuşuyoruz sürekli görüldü yapıyordu yazıyordu yani ilgiliydi telefon numarasını da atmıştı arayayım diye bi ara fakat aramadım arkadaşları ile ilgili bile bana bir kız anlaşamazsam öyle anlatıyordu daha 1 hafta olmamıştı konuşalı işte anne babası tartışmış onuda söyledi yani bi insan anlatırda henüz tanıştığına birine anlatır mı bilemedim 1 haftanın sonunda benim bi kusurumun olduğunu söyledim yürüme bozukluğumun olduğunu kısaca belirttim eski acılarımı açmamak konuşmamak için anlattıklarımı tersten anlamaya başladı bende bana attığı numarayı bulup konuştum konuştuktan sonra whatsaptan konuşmaya başladık fakat artık eskisi gibi ilgili değil saatler sonra yazıyor bazen kısaca ne düşünüyor olabilir bana yardımcı olabilir misiniz lütfen

Bir erkek neden konuşmanın başlarında kıza hayatıyla ilgili olumsuzlukları anlatır?
Cevapla