Uzak mesafe ilişkisinde görüşmeye az zaman kala soğuk davranan erkek?

Daha görüşmedik, 3 aydır sanal konuşuyoruz ve Ekimin 16. sında görüşecez.
Ama soğuk davranmaya başladı, önceden çok ilgiliydi, yazmak için her fırsatı kullanıyordu. Şimdilerde günaydın bile yazmıyor. Acelem vardı geç kalmak üzereydim diyor. İkidebir uyuyakalıyor ve iyi geceler mesajı atmıyor, atsada erken yatıyor. Gün içerisinde işte, yazamıyor. Tek iletişimimiz günde 5-10 mesaj ve 5 dakika telefon konuşması ve onuda dışardayken falan arıyor konuşayımda aradan çıksın gibi, konuşurkende ona buna selam veriyor hep.
Gönlümü hoş tutmak içinde arada bi güzel kelimeler kullanıyor.

Kendimi çok degersiz hissediyorum, benim onu sevmem için bi ağzıyla kuş tutmadığı kaldı, ben sevince de böyle davranıyor.

Neden böyle yapıyor? Ayrılık işareti mi bu?
Uzak mesafe ilişkisinde görüşmeye az zaman kala soğuk davranan erkek?
Cevapla