Daha görüşmedik, 3 aydır sanal konuşuyoruz ve Ekimin 16. sında görüşecez.
Ama soğuk davranmaya başladı, önceden çok ilgiliydi, yazmak için her fırsatı kullanıyordu. Şimdilerde günaydın bile yazmıyor. Acelem vardı geç kalmak üzereydim diyor. İkidebir uyuyakalıyor ve iyi geceler mesajı atmıyor, atsada erken yatıyor. Gün içerisinde işte, yazamıyor. Tek iletişimimiz günde 5-10 mesaj ve 5 dakika telefon konuşması ve onuda dışardayken falan arıyor konuşayımda aradan çıksın gibi, konuşurkende ona buna selam veriyor hep.
Gönlümü hoş tutmak içinde arada bi güzel kelimeler kullanıyor.
Kendimi çok degersiz hissediyorum, benim onu sevmem için bi ağzıyla kuş tutmadığı kaldı, ben sevince de böyle davranıyor.
Neden böyle yapıyor? Ayrılık işareti mi bu?
Ama soğuk davranmaya başladı, önceden çok ilgiliydi, yazmak için her fırsatı kullanıyordu. Şimdilerde günaydın bile yazmıyor. Acelem vardı geç kalmak üzereydim diyor. İkidebir uyuyakalıyor ve iyi geceler mesajı atmıyor, atsada erken yatıyor. Gün içerisinde işte, yazamıyor. Tek iletişimimiz günde 5-10 mesaj ve 5 dakika telefon konuşması ve onuda dışardayken falan arıyor konuşayımda aradan çıksın gibi, konuşurkende ona buna selam veriyor hep.
Gönlümü hoş tutmak içinde arada bi güzel kelimeler kullanıyor.
Kendimi çok degersiz hissediyorum, benim onu sevmem için bi ağzıyla kuş tutmadığı kaldı, ben sevince de böyle davranıyor.
Neden böyle yapıyor? Ayrılık işareti mi bu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer