Kızlar erkeklere hesabı ödetirmisiniz? hangi sebeple?

Kızlar erkeklere hesabı ödetirmisiniz? hangi sebeple?

O kişi eğer arkadaşımsa ve bana ısmarlamamışsa hesabı ortak öderiz. Ama eğer arkadaştan öteyse yinede ödettirmem çünkü kendimi suçlu hissederim. Onu kullanıyormuşum gibi hissederim, onun parasını kullanmam gururumu incitir, kendimi paragöz biri gibi hissettirir sanırım. Tabi eşim olmadığı sürece.

Kızlar erkeklere hesabı ödetirmisiniz? hangi sebeple?
Cevapla