Selamlar...
İlişkilerde bazen göze batan durumlar yaşanıyor fakat sevgi onun önüne geçtiği için üstünde durulmuyor.
Acaba bu husus bencil birisi içinde öyle mi olur?



Selamlar...
İlişkilerde bazen göze batan durumlar yaşanıyor fakat sevgi onun önüne geçtiği için üstünde durulmuyor.
Acaba bu husus bencil birisi içinde öyle mi olur?



Yürütmeye çalışsan da yürümüyor, en azından ben başaramadım.
Bencil insan sadece kendisini düşünür, senin duygun, kalbin, ruhun onun umrunda olmaz. Mutsuz eder, mutluluk vermez böyle ilişkiler. İnsan mutsuz olduğu yerde bulunmamalı, sevse de. İnsan huzur bulduğu yerlerde olmalı, hiçbir şeyi alttan alıp, hayatı kendine zehir etmemeli.
Tabi ya, ne gerek var olmayacak insanlar için kendini üzmeye
Sevmek yoktur, sevilmek ister. sabretmek yoktur ama kendisine tahammül edilsin ister. iyilik yapmak yoktur kendisine iyilik yapılsın ister
kendisi cimridir, millet enayi
kuruyemiş tabağında önce antebe saldırılar benim karakterim bu ben değişmem diyenden korkacaksın arkadaş, yok arkadaş, yok böyle biri ile olmam ben. heleki kuru yemiş tabağından önce antebe saldırıyorsa 🤭😄
Aslında ilişkilerde eğer “dikene” katlanamama durumu varsa, bu katlanamayan tarafın sevgisinin yeterli olmadığını gösterir. “Gülün” dikenleride fazla olmamalı, yani bencil olmamalı elbette. Zaten sevenim dikenlerime katlanıyor, katlanmalı diye düşünmemeli. Nasıl anlattım 😃
Bilimsel bir açıklama olmuş 😄
https://images.app.goo.gl/GuNP6UAGoPwz5eFR6
shsjsh tıpkı ibo gibi 😃
Karşılıklı aşkın olduğu yerde bencillik söz konusu değildir, böyle bir durum varsa aşk filan da yoktur.
Hele ki bencilliği sevgisi ve ilgisi konusundaysa o ilişki uzun da sürmeyecektir. Keza sevginin, ilginin olmadığı yerde aşk da tarihin tozlu sayfalarına gömülür.
Elbette öyle
Cevap
3Cevap
Bencillik dediğimiz şey ilişkide yeri olmaması gereken bir şey. Sevgililik her manada bir alışveriş gibidir. Sevgiyi , ilgiyi ve birçok şeyi karşı tarafa aynı şekilde sunmaktır.
Yürümez. aşk karşılıklı sevmektir
Bencil bir insanla bir ilişki yürüyebilir ama sürekli anlaşmazlıklar, tartışmalar olacaktır ki bu yüzden yavaş yavaş aradaki sevgi kaybolacaktır. Böyle kişiyle ilişkinin ömrü çok uzun olmaz benim fikrimce.
Ayrıca "katlanmak" başlı başına bir sorundur. İnsan sevdiğine katlanmaz, sabreder. Katlanmak zorunda olmakla sabretmek farklı şeyler.
Ben olmadan biz olmayız, insan biraz bencil olmalı. Dikenlere katlanmak zorunda hissetmemeli, karşısındakini dikenlere katlanmak mecburiyetinde bırakmamalı. Karşılıklı saygıyı yitirmemeli...
Her şey kararında güzel
Haklı olma yarışı varsa zaten o ilişki hiç bir şekilde sağlıklı olmuyor ki. Nasıl mutsuz oluruz çabası içerisindeler. Karşılıklı anlayış çok önemli ya
Her gülün dikenine katlanılmaz, bencil birisiyle ilişki yürümez. Sonuçta sende insansın seninde duyguların var ve ilgiye ihtiyacın var ve başkalarının isteğini yerine getirmek için gelmedik bu dünyaya her şey karşılıklıdır
Bencil birisiyle değil ilişki, arkadaşlık bile kuramam.
Ne gülü severim ne de dikenini, gider papatyayı severim daha iyi.
Gülü seven elbette az biraz dikenine katlanır illaki ama bu karşılıklı olmalı bencillik olmamalı.
Bence yürümez. Değiştirilebilecek şeyler olmasına rağmen "ben böyleyim, böyle kabul et" diyen biriyle zor olur.
Bencil insanla aşk ilişkisi değil, normal bir insan ilişkisi bile yürümez. Tahammülüm yok bencil insana.
Yurutebilenler var. Insan cok sevdigi zaman kaybetme korkusuyla o bencilligide kabullenip gormezden gelebiliyor
Ömrü kısa olur. Bencilliğin olduğu yerde bir ilişki olmaz zaten.
Bencil insanla büyük konuşmayayım hayatta uğraşamam en nefret ettiğim insan tiplerinden birisidir
Bende bencilim o nolcak 😄
Hep ben ben demek olmaz
Hayır yürümez yürütmeyin 💐
Biyere kadar sonra fora..
Yürümez tabi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?