Evliyken gaz çıkarmak çok zormuş, sizce bu tür şeyler evlilikte nasıl normalleşebilir ki?

3 aylık evliyim. Uyurken özellikle dikkat ediyorum. Gün içinde yediklerim bazen bana gaz yapıyor. Ne zormuş ya evliyken bunlar.. bu normal insani bir şey ama os. urunca eşin cidden senden soğuyabilir..
Evliyken gaz çıkarmak çok zormuş, sizce bu tür şeyler evlilikte nasıl normalleşebilir ki?
Cevapla