Makyajla guzel oluyorsa normalide güzeldir senin o internette gordugun insanlar porselen makyaj yapiyor kimsede porselen makyaji gunluk hayatında kullanmaz ki ayrica karakterini seviyorsan artik o makyajsiz halide guzel gelir merak etme sen bu dusunceyi kafandan silmedigin surece kiz makyajsiz guzel olsa bile guzel degilmis gibi gelebilir
0
13 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hayır ben tamamen tipe göre severim karakteri çok önemli değil benim için
Başar dedim. evde kalıyorsa aniden git, ne bileyim makyajsiz bir anını görmeyi dene. ama yüzüne fondöten sürüyorsa anlamaman imkansız. ayrica burnu ağzı gözü ve yüz şekli güzelse ne kadar çirkin olabilir. o sivilce kabarikligi, yara izi belli olur yüzünde güneş lekesi ya da çok varsa o da hoş durur zaten. sen gördün biz bişey diyemeyiz
Kesinlikle öyle. Avrupa onları alsa hemen giderler. Biz umurlarında bile değiliz. Bizi kullanıyorlar. Ama böyle deyip sandıkta akpye veriyor genelde insanlar anne babası ailesi etkili oluyor. Yaşlılar akpli oluyor genelde 😞
Onlar kızar gider sandıkta verir yine görürsün. Çünkü başkası gelince camilerin ezanların susacağını sanıyor birçok insan. Sen verme bari en azından yeter. Ben de zafer partisine vericem bu seçimde
Yok be ben oldum olasi sevemedim o adami hele darbe zamaninda oda erdoganin oyunuydu inanmiyorum hic bi sekilde insanlarin gozunde iyi gozukmeye calisti
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence aşıksan sorun olmaz
Ya ne olmaz ya
Sen makyaj ile nasıl değiştiklerini bilmiyorsun galiba
Biliyorum biz makyaj için sevmeyiz. ha istiyorsan git sor makyajsız resmin var mı diye
Makyajla guzel oluyorsa normalide güzeldir senin o internette gordugun insanlar porselen makyaj yapiyor kimsede porselen makyaji gunluk hayatında kullanmaz ki ayrica karakterini seviyorsan artik o makyajsiz halide guzel gelir merak etme sen bu dusunceyi kafandan silmedigin surece kiz makyajsiz guzel olsa bile guzel degilmis gibi gelebilir
Hayır ben tamamen tipe göre severim karakteri çok önemli değil benim için
Kardesim sen basli basina bi kaybedensin haberin olsun
Neden ki?
Tipe bakan insan her zaman kaybeder
Yoo hiç de kaybetmedim valla. Yanımda güzel bir kız varken çok mutlu oluyorum. Çirkin bir kız ile bu duyguyu yaşamam imkansız
Bir gun bu kiz cirkinlesebilir o zaman napicaksin insan her haliyle sevebilmeli
Güzel bir kız 20de güzelse 30 35 hatta 40ta bile güzel olur yaşına göre
Sen oyle san
Abla ben güzel olmayan bir şeyi sevemiyorum. İstesem de olmaz bu. Mesela kedileri de sırf güzel oldukları için seviyorum
30 yaşında olup da 20lik kızlardan güzel olanlar çok
Kanka sen sosyal medyaya aldanmissin ya halin kotu senin
Yo degil. ablam 30 yaşında. Valla o kadar güzel ki millet 22 23 yaşlarında sanıyor. Ben bile kıskanıyorum aramızda 10 yaş olduğuna herkes şaşırıyor
Tamam kanka
Büyük ihtimalle sogursun, eğer makyajsız da arada fazla bir fark olmasa kesin hiç makyaj yapmadigi ya da çok az makyajla. karsina çıktığı olurdu.
Ya ciddi ciddi makyajsız görmek istiyorum de, ya da onu makyajsiz görebilmesi. basar.
Ya hiç makyajsız görmedim ki. Hazırlanmam en erken 1 saat sürüyor diyor. Güzel bir kız ama çok süslü. O yüzden şüphelendim. Ne basar anlamadım onu
Başar dedim. evde kalıyorsa aniden git, ne bileyim makyajsiz bir anını görmeyi dene. ama yüzüne fondöten sürüyorsa anlamaman imkansız. ayrica burnu ağzı gözü ve yüz şekli güzelse ne kadar çirkin olabilir. o sivilce kabarikligi, yara izi belli olur yüzünde güneş lekesi ya da çok varsa o da hoş durur zaten. sen gördün biz bişey diyemeyiz
Evine gidemem. O olmaz.
Güzel ama ağzı burnu güzel olup da yüzü güzel olmayan insanlar da var
Suratına bülent ersoy makyajı yapmıyorsa çok bir fark yoktur. Korkma😄
Ya cildi mastürbasyon yapan ergenlerin cildi gibi hep yara sivilce çukur doluysa? Valla o videoları izledim çok korktum. Resmen sahtekarlık bu
Cildi sivilce yara doluysa gider bir cilt doktoruna ilaçlarını alırsınız. Geçer gider.
Yo geçmiyor bazı cilt izleri lekeleri öyle insanlar var
Makyajsız görmek istiyorum desem, alınır mı bundan sence
Alınır tabi ki. İnsan kendini her haliyle kabul edecek birisini ister yanında
Ama ben onunla güzelliği için sevgili oldum. Benim için en önemli kriter dış güzelliktir
Bilemiyorum aniden hiç mi görüşmediniz yani
Hayır görmedim. Çağırsam da hazır değilse gelmez hemen. Hazırlanmam 1 saat sürüyor diyor bana hep
Tuhaf
Bence de oyle yap mantikli
Hahahah🤣
Ya o videolar içime kurt düşürdü. Gerçekten inanılmaz değişiyor kızlar makyaj ile. Makyajsız görmek şart artık benim için maalesef
Parmagini yuzune sürt fondoten geliyosa buyuk fark gorursun y
Yapamam. Rahatsızlık duyabilir belki.
X harfi neden? Sen Azerbaycanlı mısın
Xatun Kürt'e hatun demek kankim
Ha, Kürtçede de x harfi vardı. İlk defa kürt bir kankim oldu. Kanki nasılsın
Iyidir sen
İyi kankim sağ ol.
Nerelisin. Muş mu
Konya
İyi de Konyalı Kürt olmaz ki kankim. Yanlış mı biliyorum
Konyada kürt var cihanbeylinin kendi kürtleri de ben kürt deilim olsamda bisey farketmiyo
Canbeğlü aşireti hep Cihanbeyli
Kürt her yerde olabilir de yani aslen Konyalı değildir onu demek istedim ben. Aldattın ama beni 😂
Konya nin bi kac köyu kürt zaten int bakabilirsin
Kankim sana bir şey dicem. Lütfen akp'ye oy verme 😢
Beyinsiz olan verir be ne verecem
20 yılın sonu, sütün 20 lira olması oldu.
Ohh be Konyalı birinin bunu demesi gece gece bana huzur verdi ya. Sağ ol ya valla
Bizim ulkede beyinsiz cok sasirmiyorum beslesin suriyeliyi biz mülteci olduk kendi ulkemizde
Kesinlikle öyle. Avrupa onları alsa hemen giderler. Biz umurlarında bile değiliz. Bizi kullanıyorlar.
Ama böyle deyip sandıkta akpye veriyor genelde insanlar anne babası ailesi etkili oluyor. Yaşlılar akpli oluyor genelde 😞
Bizim sülale akpli değil hic biri 😂
Konya da %80 akp alıyor ya.
Peki konyada akpli olup da akp'yi bırakan tanıdığın var mı 🤔
2020 ye kadar akplilerdi
🤣🤣
Sizin aile mi? Oh oh bırakmaları çok iyi olmuş ama kesin giderler sandıkta en iyisi reis yine yeğenim diye basarlar ampule 😂😂
Sanmam bıktilar gorduler artik gerceklero
Onlar kızar gider sandıkta verir yine görürsün. Çünkü başkası gelince camilerin ezanların susacağını sanıyor birçok insan.
Sen verme bari en azından yeter. Ben de zafer partisine vericem bu seçimde
Yok be ben oldum olasi sevemedim o adami hele darbe zamaninda oda erdoganin oyunuydu inanmiyorum hic bi sekilde insanlarin gozunde iyi gozukmeye calisti
Onları bilemem ama bu ekonomi ve 10 milyon ne idüğü belirsiz sığınmacı bile başlı başına skandal