Ben evlendim boşandım ama ilişki yaşanmadı. Boşandığım için kimse beni istemez mi?

10 aylık bi evlilik süreci gecirdim görücü usulu oldu ikimizde muhafazakar aile cocuklarıydık neyse ama çocugun erkeklik ic guduleri yoktu yani birleşme olmadı gittigim gibi geldim 10 ay boyunca aileme soylemedim ve gurbetteydim hastanede gitmedi sonunda bekâret raporumu aldım ve mahkemeye sunup bosandık. Şimdi cok üzülüyorum yeniden evlenemem beni kimse istemez bu bosandi deyip geri dururlar diye?
Güncellemeler
+1 yıl
O kisiden iyi ki bosandim ama birde beni dövüyordu
Güncellemeler
+1 yıl
Gurbetteydim 10 ayda 2 kez disari ciktik cimrilik desen fazlasiyla
Ben evlendim boşandım ama ilişki yaşanmadı. Boşandığım için kimse beni istemez mi?
Cevapla