Gizli Üye(30-35)+1 yılBirincisi öyle bir adamla olmadığı iyi olmuş, Ya olsaydı ne olacaktı seni döven sana eziyet eden birisi ile ya yaşamış olsaydın birde olaya bu açıdan bak, Allah sonsuz hikmeti ile hem geleceği hem geçmişi kalpteki gizli saklı herşeyi bilendir, Sana erkekliğini bu şekilde ispat etmeye çalışması ne kadar zavallı olduğunu gösteriyor zaten, boş ver onunla aydılmanda güzel olmuş, Zaten islamiyete göre bir erkek sana erkeklik yapmıyor, Zulmediyor ve senin maddi ihtiyaçlarını karşılamıyorsa onunla boşanmanda bir beis yok ( Bu maddi ihtiyaçlardan kastım karı koca arasındaki münasebet olabileceği gibi buna ekonomik açıdan da ddnin ihtiyaçlarını karşılamaması, Ve seni başkalarına muhtaç eder duruma getirmesi, dövmesi vesaire hepsi dahil) hayırlısı değilmiş, ama sen hiç bir zaman için önyargılı olma başından kötü bir evlilik geçti diye ileride de aynı şeyleri yaşayacak değilsin, Eminim karşına düzgün insanlarda mutlaka çıkacaktır, Sende doğru kişi çıktığında durumunu böyle böyle diyerek bahsedebilirsin, Seninkisi ekstrem bir durum normalde zaten dul dediğin zaman sen o adanla olmuşsun diye düşünür herkes ve birisi seni dul olarak da kabul edebilir, Sizin gibi evlenip boşanmış birisi olabilir ya da yaşı daha büyük birisi olabilir, çocuklu birisi olabilir, Ben mesela şahsen 23 yaşındayım, yıllar öncesinde Benim kendi hayatımda önceden çok düzgün değildi, helal haram bilmeden her kapıya dalan bir insandım ve çok yanlışlarım oldu, şu an çok pişmanım yıllardır namazlarımı kıların elhamdülillah ilmi bir altyapım da var, Kendime denk biri olsa mesela ben bakire olmayan birisi ilede evlenmeyi kabul ederdim, Dulsa zina etmemişse yine iyi yani fikir ve düşünce olarak uyan birisi olursa her açıdan denk ben kabul ederim sadece bu meseleden reddetmem şahsen, Eminim böyle düşünen genç kişi çok azdır bir çok genç birisi istemez herhalde, Sen anlatırsın böyle böyle inanmıyor yalan söylüyorsun diyen olursa zaten güvenmeyen sözlerine inanmayan ve hemen yalancılıkla suçlayan birisi ile zaten gelecek düşünme derim, Çünkü bu hareket de münafıklık alametidir, kişi münafıktır demiyorum ama hareketi münafıkçadır, Zira yalanda yalanla suçlamyı da peygamber efendimiz münafıklık alametidir demekte, sizin Yaşınızda 30 - 35 Arası falan herhalde üzülmeyin, Gerçek anlamda bir şey de yaşamamışsınız zaten her türlü çıkar düzgün birisi tekrar çok dert etmeyin bu da şeytanın bir oyunu, Hem evlenemesenizde dünyanın sonu değil sonuçta hepimiz Allah'a kullukla vazifeliyiz, Allah bizleri evli olarak da kendine kul yapabilirdi ama yapmamış demek ki bekarken de hayat yaşanılabilir :) Dua eder dua beklerim, uzun oldu ama umarım sonuna kadar okumuşsunuzdur tüm sorularınızı cevaplar nitelikte yazmaya özen gösterdim hayırlı günler
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Hanım efendi neden sizi kimse istemesin Bekaret raporu ne demek siz bir insansınız ve sizi sözünüzle kabul etmeli karşınızdaki. Eğer bunu yeni görüşeceğiniz soruyorsa zaten hiç bakmayın arkanıza ve yolunuza devam edin. Ki emin olun Müslüman muhafazakar bir adam dahi bunu soramaz. hatta ve hatta yasak olarak birlikte olmuş ama sonra tövbe etmiş insanlara dahi sormazsınız. Dolayısıyla. Bence hiç kafanıza takacak bir durum yok ve hayatınıza devam edebilirsiniz. Ayrıca dövmek nedir Allah aşkına.
İçinizi rahat tutun ve Allah önünüze hayırlı güzel insanlar çıkartacaktır. Kesinlikle kendinizde bir eksiklik aramayın derim ve ben daha önce Eşi vefat etmiş bir kadın ile evlenme niyeti ile görüştüm olmadı ama olacak olsa bunları hiç sormamıştım ve sormazdım da.
00 Yorumla
+1 yılİlişki yaşanız bile fark etmez ki? Sonuçta geçmiş, gitmiş bir evlilikten bahsediyoruz.
Hayatınıza girecek olan kişi sizi gerçekten seviyorsa bu tür şeyleri sorun etmez. Gerçek sevgi ve aşk bunu gerektirir çünkü sizi seven ve hayatınızda olacak kişi sizi her şeyiniz ile kabul etmeli zaten çocuğunuz bile olmuş olsa aşka engel değil sizi isteyen kişi zaten bu tür şeyleri sıkıntı ve problem yapıyorsa bence o kişiyle zaten mutlu olamazsınız, bunun adı da aşk olmaz o zaman zaten. Bence içiniz rahat olsun ama aşkı da sakın aramayın, aşk gelir sizi bulur çünkü bu arayarak bulunacak bir şey değildir. Umarım hayatta istediğiniz her şey gönlünüzce olur. :)
00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. İlişki yaşasan ne olur yaşamasına ne olur. İlk kez boşanan ya da ilk kez dul kalan sen değilsin. Sonda olmayacak. Senin bu halinle kabul edecek biri vardır diyemem çünkü bu halin diye bir şey yok. Normal herkes gibi insansın, kadınsın. Bunu lütfen kafanda kurup büyüterek kendine eziyet etme.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
101Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılİsteyen ister istemeyen istemez bu kadar takılma geçmişe
10 Yorumla
+1 yılHerşeyden önce boşanmakla en dogrusunu yapmış görünüyorsun. Zaten cinsel yetersizlik ve şiddet geçerli sebepler! İkincisi, sen zaten karakterinle, güzelliğinle ve endamınla eminim en yakın zamanda ilişkilere yelken açacaksındır şüphen olmasın! Artık insanlar dul-bakire vs önemsemiyor çoğu... Sohbet için mesajınızı beklerim müsaitim :)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılValla buradaki erkeklerin yorumlarına bakma burada iyisin hoşsun derler, ama gerçek hayatta öyle olmuyor maalesef. evlilik yapmışsan dul kadın derler, açık bir kapı gözü ile bakarlar. Üzüldüm senin adına ama nasip kader böyleymiş, olan olmuş. Allah bundan sonra doğru kişilerle karşılaştırsın
23 Yorumla- +1 yıl
Burdaki erkeklerin yorumları böyle, hepsinin dibine kibrit suyu, erkek milleti değil mi hepsi aynı diye diye bir cins e kocaman bir yük yüklemek çok saçma değil mi. Açık kapı derken bile bunu hemcisine sen ima etmişsin ki yazık. Erkekler için kadını cinsel obje olarak gören büyük bir abaza haline getirmek ten vazgeçin sonuçta cinsel istek çift taraflı olunca birlikte oluyor sun.
Cevap sahibi+1 yılneden bahsediyorsunuz söylediklerimle bağdaştırmadım? Ben burada bu tarz sorulara olumlu yorumlar yapıldığını, ama gerçek hayatta bu durumla yüz yüze gelince faklı şeyler düşünüldüğünü söylüyorum. Bütün erkekler değil, ama çoğunluğu bu konuda böyle düşünür benim fikrim bu
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoşanma kağıdında, "erkekliğin cinsellik güdüleri olmadığından, boşanma olmuştur" yazmaz ise, gerici dinci dava arkadaşların sana inanmaz. Der ki ; " boşanmada kusurludur ve zarını da diktirmiştir" Ama Laik Türk devletini benimseyip Laik Atatürkçü olursan, Atatürkçü erkek senin geçmişini sorun etmez.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGerçeğe binince bu iş erkeğim yaşam tarzı çevresi toplumu kültürü cok etkiliyor
Mesela çevresi bakış açısı dar çerçeve ise o erkek ile olmaz erkek kabul ederim der ama iş ciddiyete binince acaba etraftan dul kadın aşmış sesleri yükselir mi diye korkar
Bu yükün altından bir cok bekar erkek kalkamaz yani sana uygun pencereden bakan erkek hatta çevresi olması lazım
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 414 cevap paylaştı. basit aile ve o cevreden uzaklasıp ya baska sehır hayat kur kendıne ya da baska bır ulkede... bunu bu kadar büyütme bence... olay sende bitiyor.. ne istediğini bılıyorsan...
10 YorumlaŞimdi sen bir başkası olarak yazdıklarını oku, sen kendin anlam verecek misin.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.
+1 yılgörücü usulü ile evlenmenin böyle dezavantajları var. sürpriz yumurta gibi içinden ne çıkacak bilmiyorsun. neden istemesinler ki seni yahu? senlik bir sorun yok.
10 Yorumla
+1 yılRahatlıkla evlenirsin boşanmış olarak bile görmüyorum bence normal bekarsın knk
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılBoşanmış olman, başka birinin seni istemesine engel olmaz. İlişkiye girmediğiniz için boşanmış olmanı kimse önemsemez bile.
02 Yorumla
Soran+1 yılCok sevindirdiniz beni
- +1 yıl
Yolun açık, bahtın güzel olsun
Benimde bı kız arkadaşım vardı görücü usulü evlendi olmadı yapamadım dedi o da tahmini bir sene sonra boşandı şimdi evli birbirlerini de çok seviyorlar ilişkiye de girememiş zaten. Önemli olan inandırmak değil senin kendini bilip bu şekilde seni gerçekten de kabul edebilecek bir insan bulman. He birde bu devirde artık bekaret in de bazıları için bir önemi kalmadı maalesef etrafımızda okadar çok diktiren varki.
01 Yorumla
+1 yılBu düşünce eskide kaldı bebeğem 😏 hiç öyle düşünme, zamanla bu düşünceden kurtulacaksın 😏 benim anlamadığım 10 ay nasıl dayandınız aynı yatakta hiçbir şey yamadan 😏
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. kimse bosanmak için evlenmez niye almasınlar evlilik kafa uyumu olunca güzeldir her konuda çiftler arkadaş gibi olmadığı için sorun yaşanıyor ve takma derim kaderinde ne yazildiysa onu yaşarsın
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılNeden böyle düşünüyorsun tertemiz evlenip boşanmışsın arsızlık yapmamışsın namussuzluk yapmamışsın tekrar evlenirsin merak etme
04 Yorumla
Soran+1 yılYa mesela disardaki bazi kizlar her halti yesede bekarlar ama bana bosanmis diyolar o zoruma gidiyor
- +1 yıl
Hiç üzülme sen daha temizsin inan
Soran+1 yılTesekkur ederim
- +1 yıl
Ricaederim tekrar evlenip mutlu olursun merak etme sadece biraz zaman geçsin
Sıkıntı yapma canım sen herşeyi baştan söyleyeceksin ki seni öyle kabul edip sana saygı duyacak biri bulabilesin.
04 Yorumla
Soran+1 yılÜzülüyorum bu duruma düsmek hic istemedim ben
Soran+1 yılYoo orasi öyle de ne bileyim evlenmek icin demiyorum ama uzak dururlar nede olsa bosanmis oldum
Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı. Normal ini yapmışsın evlenmişsin boşanmış sın işallah karşına seven biri cıkar mutlu olursun
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenimde resmi nikahım kıyılmıştı düğünüme 1 hafta kala ayrıldım bende boşanmış bir kadınım resmiyette hiç üzülme inan boşanmış 3 çocuklu kadınlar bile tekrar evleniyor nasip her şey
12 Yorumla
Soran+1 yılCok üzüldüm ama en azindan benim gibi bi duruma düsmemissin umarim ikimiz icin de hayirlisi olan olmustir
Cevap sahibi+1 yılŞiddet varsa zaten çok kötü ve bitmesi gereken bi ilişki emin ol bundan sonra daha mutlu olacağından eminim imtihandan geçmeden gülemiyor insanlar önce zorluk çekip sonra mutlu olmak daha kıymetli
+1 yılÖyle bir zihniyetle zaten evlenme, kafa dengini bulunca evlenirsin vakti vardır ayrıca evlenmek zorunda da değilsin
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSaçmalama neden boşandın diye kimse seninle evlenmesin. Kaç gündür psikolojimi bozmak için sanki boşanma sorusu soruyor herkes yeter ya :/
Bu gayet doğal bişey evlenirsin anlaşamazsın zorlamaz boşanırsın. Bunun hayatın sonu olduğunu düşünmeyin.13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılEvet
+1 yıl
Hayat üzülmeye değmez ve insanın kendisinden önemli kimse yoktur. Bende çok uzun süredir yalnız ve e enerjik, olgun, tecrübeli, sadık ve arzulu erkeğim. Arkadaş ya da sevgili olabiliriz!!!00 Yorumla
+1 yılneden istemesin. ama elalem ne der diyen biri olmayacak biri ister sadece sana güvenen biri olması gerek
00 YorumlaBoşanmış olabilirsin dünyada ilk değil sonda değilsin bende boşandım tekrar evlenirsin seversin yeniden başlarsın hayata
00 Yorumla
+1 yıl- bakire olup olmaman yeni bir evliliğe engel değil , ama troll olduğu için görmemezlikten geliyorum
00 Yorumla
+1 yılBekaret raporu neden aldın? Erkeklik içgüdüsü nasıl yok? Beni utanıyordu kendisi hep erkek mi isteyecek?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 473 cevap paylaştı.
+1 yılYok alakasi yok durumu anlatinca anlayışla karşılar doğru kisi zaten anlayişla karsilamiyorsa doğru kisi değildir hem bakiresin hala zaten
00 Yorumla Geçmiş olsun zor durum. Zaten çok muhafazar olunca illa bu tür sorunlar çıkıyor bende bu tür sorun yaşamıştım esimle Anliyorum seni. Evlenirsin
02 Yorumla
+1 yılNe alaka kendini niye 1-0 geride görüyorsun ki
Kaldı kinistersen ilişki yaşa, gelecekte birlikte olacağın insan için geçmişin alakadar etmez.00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılSen şu an kız oğlan kızısın çocuklu kadınlar bile bekar erkek bulup evlenebiliyorsa sen rahat evlenirsin.. artık bekaretede bakan kalmadı ayrıca..
00 Yorumla Saçmalamayın. Doğrusunu yapmışsınız. Boşanmış bir kadında ne bekâret aranır ne de kötülük?
04 Yorumla
Soran+1 yılUzak duruyolar iste
Soran+1 yılCok tesekkur ederim Allah razi olsun
- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılYani evlenicem gidip doğru düzgün tanımadan evleniyorsunuz yazık
10 Yorumla ister neden istemesin teyzemin oğlu da evlenip boşandı gız arıyor
10 Yorumla10 ay aynı evde yaşayıp nasıl hiçbir şey olmaz 😂
10 Yorumla
+1 yılNeden istemesinler ki tabi seni isteyen birisi olacak
10 Yorumla
+1 yıl5 kez boşanıp evlenen nasıl oluyor o mantıkla hem daha canına mı susadın ne evliliği ya
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 984 cevap paylaştı. Kendin birini bulursan mutlu olursun.
Öyle dini şeylere göre hareket etmeyin.00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 323 cevap paylaştı. boşanmak senin için en iyi ve doğru karar olmuş
00 YorumlaSeni beğenecek sevecek kişi onlara takılmaz. Allah hakkında en hayırlısını versin.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 888 cevap paylaştı.
+1 yılburada anlattığın gibi anlatıyorsan herkesin anlaması lazım.
00 Yorumla
+1 yıl100 tane adamla yatan kızlar evleniyor seni hava kaparlar
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Seven seni her türlü sever ve evlenirsiniz kaç defa evlenmiş olman önemli değil
00 YorumlaNeden başkasıyla evlenemezsin böyle düşünme elbet seni seven seni anlayan biri karşına çıkacaktır
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,7b cevap paylaştı. Bence iyi olmuş erkek olmayan birini ne yapacaksın evlilik bu değil
00 YorumlaSaçmalama isteyen olur kimsede sen niye boşandın diye almamazlık yapmaz
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılNiye kimse istemesin evlenip bosandiysan dünyanin sonu mu bir sen mi varsın eşinden ayrılmış olan
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe çıkıyorsa muhafazakar ailelerden çıkıyor zaten bunların her uç lafindan biri de elalem ne der düşuncesi sen bence 1 bardak soğuk su iç hemide zemzem suyu.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı. Çok üzüldüm mutsuz oldupun için, ama bolanmakta haklısın herkesin yaşamaya gezmeye tozmaya hakkı vardır sonuç olarak evlilik hapishane hayatı yaşamak değildir…
00 Yorumla
+1 yılKimse seni bosandi diye istememezlik yapmaz yavrum hic oyle korkun olmasin cocugun olsa evet olabilirdi ama Şu an oyle bi durum yok
22 Yorumla
Soran+1 yılUzaklar sanki böyle insanlar bana aa bosanmis der gibiler
- +1 yıl
Illaki diyenler olucaktir turk topluluğu boyle ama kimseye bakma sen. Seni karakterin icin seven bi erkekte daha once evlenmis olmani sorun etmez ki bakireymişsin dahada hosuna gider
Gizli Üye(30-35)+1 yılo zaman görücü usulü ile değil severek evleneceksin kendin bulacaksın o zamanda daha doğru kişiyi bul yanlış seçim yapma
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılerkeklik ic guduler ne yaa gaymiydi anlamadim...
06 Yorumla
Soran+1 yılBende anlamadim ki ereksiyon yoktu yani
Cevap sahibi+1 yılHic mi yani sifir hic bir kere bile? Belki de adamin heyecanindan olmustur yaa muhafazakar olup daha once hic yasamadiysa hani heyecanindan dolayi da olabilirmis. Sahsen bende yasamadim muhafazakar sayilirim bende evlilikte yasarim esimle ilklerimi ama hani duydum ki normalmis bu heyecandan o yuzden kendimde bile olsa o durumda cok da sasirmam ama tabi bu 10 ay boyu surduyse hic bir kere bile olmadiysa baska sikintisi vardir doktora gorunseydi...
Soran+1 yılHiç olmadı iyi ki de olmadi diyorum
Cevap sahibi+1 yılYani ayrildiktan sonra ozellikle bu kadsr cabuk 10 ay icinde o zaman evet iyi olmus cunku evlilik hayati bile yasanmamis daha resmen evlenmemissin bile denilebilir ama tabi bunu da kimseye anlatamazsin bence acik acik sonucta kiminle gorussek evlendim bosandim daha once desen herkes bilir ki o olaylar her ciftler kari koca arasinda yasanan bi olay garip ve anormal karsilanmaz yasanmasi tam tersi olmasi gereken normal bi durum diye dusunulur ama sizdeki durum boyle olmamasi iste kim inanir ya da kim kabul eder ister vs o da biraz karsindaki kisiye bagli sanki…
Soran+1 yılAnlatirim inanip inanmamak onun takdiri olur evlilik yolunda ilerlerse raporumu gosteririm veya tekrar hastaneye giderim
Cevap sahibi+1 yılYanii tabi oyle bi durum gerektirirse mecbur yapmak zorunda kalirsin. Sirf merakimdan soruyorum kapalimisin..
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkekler bekareti bile takmiy kaldiki evliligimi takcak eskidendi o
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl10 ay boyunca dokunmadı bana inandırıcı gelmedi bir erkek gerçekten erkekse 10 ay bunu rahat yapar imkansız aynı evde sadece bir kadınla kalicaksin eşin evlisin ilişki olmayacak
00 Yorumla
+1 yılTabiki evlenebilir sin zaten mutsuz olucagin bı iliskiymis senin için iyi olmuş buna takılma hayatına bak
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKanka niye evleneyemeyesin ama boşanmış ilişkisi olmuş biri olur büyük ihtimal evleneceğin kişi
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSenin boşandığın alnında yazmıyor dimi, Seni seven sonradan fikrini değiştirmez.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu arap dincisi cahil yobaz akpli aileler dahs kac kisinin hayatının içine edecek..
03 Yorumla- +1 yıl
Mesele adamın erkek olmaması, Erkeklik yapamaması ve karısını dövmesi, Adamın akpli olduğunu ya da adamın senin tabirinle dinci olup olmadığını bilmiyorsun, Kaldı ki öyle dahi olsa sorun adamın dininde ya da dindar olmasında değil sorun o dinin tekelinde hareket etmemesinde zaten, Zira islama göre de kadınına bu şekilde zulmetmesi doğru değil, ve kadının bu sebeple boşanma hakkı var, Birde inanmıyor inançsız bir insan olabilirsin saygı duyarım dostum neden inanmadığın ve neden bu şekilde düşündüğün üzerine konuşabiliriz dilersen ayrı olarak, Fakat ailenin bir suçu yok gibi adamın öyle olduğunu bilemezler sonuçta, Bu sebeple aileyi suçlamanızı çok doğru bulmadım şahsen eminim kızları adına da üzülmüşlerdir zira anladığım kadarıyla zorla evlendirilmemiş isteyerek evlenmiş ablamız 😊
Cevap sahibi+1 yıl@İPhone11 lan mal ailesi akpli yobaz cahillerden olmasa zorla evlendirir mi kızlarını? Rvlenmeden hayatını yaşamasına engel olur mu? Zaten onu birak hatun tekrar evlenmenin yolunu arıyor çünkü başka caresi olmadığını hissediyor ya da düşünüyor. Onu birak istemedigi bir herifle cinsellik yasasa anca midesi bulanir erkeklerdrn daha da tiksinirdi. Siz akkoyunlarin bunu bilr anlayabilecek kapasitesi yok.
- +1 yıl
Üslubunuzu samimi ve birşeyleri çözmek maksatlı bulmuyorum, ayrı yeten adam gibi konuşun mal falan bilmem ne bu ne samimiyet? Kızlarının zorla evlendirip evlendirilmediğini bilmiyoruz ki anlattığına göre durum öyle durmuyor, Benim akpli olup olmadığımı da bilmiyorsun, Ailenin de akpli olup olmadığını bilmiyoruz, Kaldı ki siyasi tarafgirliğin yukarı da anlatılan konu ile ne alakası var orasını da anlamadım, Aile chpli olsa ne hdpli olsa ne, Yaşanılan sorun bu hanım kardeşimizin çektiği sıkıntılar ailenin siyasi ideolojilerine göre mi şekillenecek? istemediği bir herif olduğunu da bilmiyoruz, bunlar sizin kendi yorumlarınız, Sizi biraz daha muhakemeli ve Rasyonel bir perspektiften değerlendirmeye davet ediyorum
Gizli Üye(36-45)+1 yılKimseye anlatamazsın ilişki yaşanmadığını. Yani anlamazlar.
00 YorumlaYooo evlenirsin ya cok üzücü olmus gecmis olsun oyle düşünme
00 Yorumla
+1 yılBuna takılacak birini zaten hayatına alma derim. İsteyen tabi ki olur doğru kişiyi bulduktan sonra
20 Yorumla
11 ayEvlenmiş boşanmiş cocugu plan sdami sakin kabül etme boşanmiş olan erkegi degilde eşi ölmüş erkekleri tercih et evlenmek için
00 YorumlaBekaret önemli tabiki ama seni sırf uçkuru yüzünden evlenen De olabilir yani şu günümüzde bekaret bazı kişilerin için önemli değil.
00 Yorumla- Devamını Gör (65)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer