Arkadaslar akıl verin erkek psikolojisinden anlayan yazsın?

arkadaslar eski erkek arkadasımla cok kötü bir sekilde ayrıldık baya cirkeflik yaptımkendi hataları da en az benimki kadar fazlaydı hatta fiziksel olarak canımı yaktı konu ailesine falan bile gitti gecenlerde yanlıslıkla aradım engelimi kaldırıp niye aradıgımı sordu sonra bana yüz vermedi ama kendi yaptıkları icin ansızın özür diledi.. yine de barısmaya ve bulusmaya niyetli degil ısrarla sevmedigini istemedigini söylüyor ama biliyorum ki benim o hallerimi ve o anılarımızı sevmiyor bir daha tekrarlanacagından korkuyor normalde hep engellerdi simdi hic engellemiyor. yakın arkadasıyla konusuyorum sen üstelemezsen o sana gelir diyor bir de cevrimici olmaları gözüme carpıyor calısırken bana cevap verip cıkıyor yine de konustugu biri oldugundan süpheleniyorum ama arkadası konustugu biri olsa bilirim manyak mısın dedi ve instagramını silmis biz ayrılır ayrılmaz.. arkadaslar cok fazla seviyorum defalarca sevdigimi deger verdigimi belirttim sen de cabalarsan kötü her seyi unuturuz dedim ama yanasmadı asla uzun bir yaxı yazıp hoscakal dedim cevap vermedi.. onun da en uzun iliskisiydi sizce napayım ve sizce amacı ne bana döner mi psikolojisi nasıldır lütfen söyleyin napsam döner

Arkadaslar akıl verin erkek psikolojisinden anlayan yazsın?
Cevapla