Asla olamayacağımız imkansız , olsak bile anlaşamayacağımız birini niye ille de isteriz?

Unutamasın , aklında olayım istiyorum fakat değişecek de bi şey yok.. Ne bu ego mu , aşk mı Özlem mi?
Asla olamayacağımız imkansız , olsak bile anlaşamayacağımız birini niye ille de isteriz?
Cevapla