Çevrim içi iken bana yazmıyorsa beni aldatiyomudur?

Ara sıra öylesine gidiyorum çevrim içi oluyo ve bana yazmıyor datiyo olabilir mi?
Çevrim içi iken bana yazmıyorsa beni aldatiyomudur?
Cevapla