Bu sene sınıflar değişti. Ve herkesin bir oturma yeri var. Bu arada 12. sınıfım sınav senem. Önümde 192 boyunda yakışıklı bir çocuk var. Her ders çalışırken onu görüyorum. Nedense kafam takılıyor ve kendi halime üzülüyorum. Çünkü ben asla o kadar yakışıklı ve uzun boylu olamayacağım. İlerde çok zengin olsam bile asla kızların seveceği biri olmayacağım. Sürekli bu düşünceler aklıma geliyor derslerimede odaklanamıyorum. Çünkü ikimizde mühendis olsak o yakışıklıyı diye şirket içinde bir olay olsa mesela ona kimse toz kondurmaz. Kızlar hep ona aşık olur. O kızlardan bir şey rica etse yerine getirirler ama beni kimse sevmeyecek. Psikoloğa felan mı gitmeliyim? Metroda bile kendimi kötü hissediyorum uzun boylu yakışıklı insanlar olduğu için. İlerde evlensem bile eşimin hayalindeki adam büyük ihtimalle 190 boyunda yakışıklı biridir. Ama öyle birini bulamadığı için benimle evlenmiştir. Zaten beni sevmiyorlar genelde. 5 tane arkadaşım var sadece. Markete bile gitmek istemiyorum tipimden dolayı. kendime göre çirkin bir kızda bulamıyorum. Bulsam bile o çirkin kız bile 190 adam görünce içinden ne kadar yakışıklı diye geçirecek. Estetik ne kadar etki eder acaba? Yaptırcam sanırım. Bu düşünceyi aklımdan çıkarıp nasıl sadece derslerime odaklanabilirim lütfen yardım edin :(
Ben diğerleri gibi uzun ve yakışıklı değilim. Kızlar bana neden baksın ki?
Güncellemeler
+1 yıl
Onun seside çok iyi. Ben sınıfa bir okuma parçası okurken takılıyorum. Yüzüde adam gibi benimki çocuk gibi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Evet neden baksınlar? Para var mı peki zengin misin?
Zengin değilim ama bilgisayar mühendisliği okursam benim bir patronum var. Ambalajcı adam. İngiltereye amabalaj satıyor. Ben sana orada iş bulurum dedi freelance. Yani 2500-3000 dolar civarı maaş alınca zengin olurum herhalde
Sen kadın olayını. Zihninden de hayatından da tamamen çıkar
Nasip bu isler
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!