Ben diğerleri gibi uzun ve yakışıklı değilim. Kızlar bana neden baksın ki?

Bu sene sınıflar değişti. Ve herkesin bir oturma yeri var. Bu arada 12. sınıfım sınav senem. Önümde 192 boyunda yakışıklı bir çocuk var. Her ders çalışırken onu görüyorum. Nedense kafam takılıyor ve kendi halime üzülüyorum. Çünkü ben asla o kadar yakışıklı ve uzun boylu olamayacağım. İlerde çok zengin olsam bile asla kızların seveceği biri olmayacağım. Sürekli bu düşünceler aklıma geliyor derslerimede odaklanamıyorum. Çünkü ikimizde mühendis olsak o yakışıklıyı diye şirket içinde bir olay olsa mesela ona kimse toz kondurmaz. Kızlar hep ona aşık olur. O kızlardan bir şey rica etse yerine getirirler ama beni kimse sevmeyecek. Psikoloğa felan mı gitmeliyim? Metroda bile kendimi kötü hissediyorum uzun boylu yakışıklı insanlar olduğu için. İlerde evlensem bile eşimin hayalindeki adam büyük ihtimalle 190 boyunda yakışıklı biridir. Ama öyle birini bulamadığı için benimle evlenmiştir. Zaten beni sevmiyorlar genelde. 5 tane arkadaşım var sadece. Markete bile gitmek istemiyorum tipimden dolayı. kendime göre çirkin bir kızda bulamıyorum. Bulsam bile o çirkin kız bile 190 adam görünce içinden ne kadar yakışıklı diye geçirecek. Estetik ne kadar etki eder acaba? Yaptırcam sanırım. Bu düşünceyi aklımdan çıkarıp nasıl sadece derslerime odaklanabilirim lütfen yardım edin :(

Güncellemeler
+1 yıl
Onun seside çok iyi. Ben sınıfa bir okuma parçası okurken takılıyorum. Yüzüde adam gibi benimki çocuk gibi.
Ben diğerleri gibi uzun ve yakışıklı değilim. Kızlar bana neden baksın ki?
Cevapla