Sizce seviyor mu , detayı okuyun lütfen. Samimi yorum yapacaklar gelsin?

Telefonda tartışmıştık en son. Ben ona onun açısından kurucu olabilecek bir şey demiştim. O da sen kimsin falan demeye başladı kapatacağını söyledi telefonu. Kapattı.2 saat ulaşmadım ona 2 saat sonra telefona baktığımda her yerden engellediğini gördüm. FaceTime dan da aradım açmadı.2 buçuk ay oldu engeli kaldırmadı. Sonra ben artık başka hesabımdan yazmaya karar verdim. Gönlünü almak istediğimi belirttim bu konu İçin. Vicdani olarak rahatsız olduğumu söyledim. O da yüzyüze görüşelim dedi. Daha sağlıklı olacağını düşünüyorum dedi. Sizce bu kişinin bana karşı his durumu için ne diyebiliriz? Yani sevmiyor olsaydı veya yeteri kadar hissiyatı olmasaydı 2 buçuk ay sonra görüşmek istemezdi diye düşünüyorum , soğurdu o süreçte. Siz nasıl yorumlarsınız?

Sizce seviyor mu , detayı okuyun lütfen. Samimi yorum yapacaklar gelsin?
Cevapla