Hellooo canlar...
Malum Hadise'nin boşanma konusu gündem de ve iddialar o ki eşinin ailesi giyim olsun, iş bazında olsun müdahaleleri sonucuna bu noktaya gelmiş. Tabii ki bunlar iddia.

Hellooo canlar...
Malum Hadise'nin boşanma konusu gündem de ve iddialar o ki eşinin ailesi giyim olsun, iş bazında olsun müdahaleleri sonucuna bu noktaya gelmiş. Tabii ki bunlar iddia.

Karışırım sanırım ya. Erkeklerde çok aşırı dar pantolon sevmem, pembe renk sevmem, sivri burun ayakkabı içine beyaz çorap boyna zincir 😅 böyle uzar gider. Ailemi karıştırmam ama beğenmediğinim şeyleri söylerim ben
Kro kombini
Sivri burun ayakkabı
Beyaz çorap
Bilekte ve boyunda zincir kolye
Aynen öyle şimdi böyle giyinip gelse giyimine saygı mi duyuyorum diyeyim 😅
Kötü, düzensiz giyiniyorsa karışırım ama kocam ise. Yoksa karışamam.
Hadise ve eşi için bir yorumda bulunmak istiyorum. Mehmet beyin ailesi daha muhafazakar ve Hadise'nin giyim şeklini hepimiz biliyoruz, konserlerinde de dansları falan da mâlûm. Ben en başta dedim Mehmet bey Hadise ile yapamaz, muhafazakar bir ailede yaşayan insan, giyim şekli kapalı ailesi olan insan açık biriyle yapamaz, bir süre tahammül edebilir ama alışamaz.
Değiştiremez zaten, bunu göz alarak çıkmalı bir insan o yola.
O olmayabilir, oladabilir. Versin, eğleniyoruz 😅
Perşembenin gelişi, Çarşambadan belli olur. Bile bile o kızı aldılar, şimdi neyin kafası bu. Bir kadın olarak partnerimi üzecek şekilde giymem o ayrı mesele 😁 Benim sevgilim dar tişört giyemez mesela😁🤣 ne o öyle, meme uçları belli olacak 🤔 gelecekteki sevgilime mesajımı evrene gönderiyorumdur.
Eig için tşkler Bay @MustiEmre
Ben biraz kıskancım yaa gömleğinin iliklerini sonuna kadar açmasın, göstermesin isterim. Kro kombini; örneğin aşırı dar bir pantolon giymesin isterim. Onun dışında kendi zevklerine karışmam, sadece fikrimi söylerim. Ailem benim eşime karışamaz, onun ailesi de bana karışmasın isterim.
Cevap
5Cevap
Hayır karışmam. baskıcı kıskanç kişilerden değil. eşime her konuda olduğu gibi bu konuda da güvenirim
Sevgilimin pek giyim tarzına karışamadığımı sanmıyorum. Ancak şu şekilde karışabilirim mesela kendisine yakışmayan bir şeyi giymişse veya bazı erkekler aşırı dar ve ayak bileğinde duran pantolonlar giyiyorlar ya ben onları erkeklere yakıştırmıyorum. Mesela sevgilim de öyle aşırı ve kısa pantolon giyse belki karışabilirim ama öyle olayı pek büyütmem. Ayrıca benim sevgilim beni ilgilendirir, ailemin bu konuda söz hakkının olduğunu düşünmüyorum. Onlara da açık bir dille bunu söylerim
Daha çok hoşuma giden konularda fikrimi söylerim hatta o da bana söyleyebilir. Ama baştan aşağı her şeye karışmak olmaz. Illa ki bir zevki vardır kendine ait. Saçma sapan giyinmediği sürece karışmam, mesela amca, dede gibi giyiniyorsa o zaman sıkıntı😅
Bazen karisiyorum yakismayan birsey oldugu zaman bu olmadi cikar diyorum. Bide surekli sapka takar kiyafetine uymadigi zaman mudahale ederim. Ayni sekilde o da yakismadigi zaman falan soyleyebilir fikir alisverisinde bulunuruz
Sevgiliyken durumu yanlış anlayabilir , onu kırmamak için bu yür şeyler sana daha çok yakışıyor falan derim ama eşimken alışverişini de birlikte yaparız ona en çok yakışanı alırız
Eşimle konuşabiliriz tabii ki fakat aileler karışsın istemem.. belli nabız verilir alınmazsa aldırılır..
Karışmam yalnızca fikrimi söylerim. O zaten neyin hoşuma gidip neyin gitmeyeceğini bilir. Ben sevdiğim insana laf söylemiyorsam kimseye de söyletmem.
Nasıl giyindiğine bağlı, rengarenk giyinen bir eş istemem doğrusu, bide kısa paça pantolon ve çorapsız ayakkabı giymesini istemem çok çirkin duruyor
Asla karışmam. Sadece kötü giyiniyorsa öneri veririm dinler dinlemez kendisi bilir 😂
Nerede nasıl giyineceğini bilmeyen kişi ile bir yola çıkmam zaten.
Karışırım ama zaten sorarlar, zevkim çok iyidir
Yani keko gibi giyinmediği sürece karışmam, onun da bana karışmasını istemem.
böyle şeylerden nefret ediyorum, hadise bir ünlü ayrıca yetişkin bir birey
O nerede, ne giyeceğini bilen olgun biri olacağı için karışmama gerek kalmaz.
Asla karışmam nasıl rahat ediyorsa öyle giyinsin eğer fikrimi sorarsa söylerim Tabi ki
Karışmam, ailem de karışmamalıdır.
Fazla Açık Giyinmezse Sorun yok Karışmam
Karisirim Ailem. karismaz
Nerde ne giyeceğimi bilirim kimse karışamaz
Karışırım abartmadan
Karışmam
Giyim tarzını beğenmiyorsam sevgilim olamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?