Hoşlandığım çocuk bana çirkin dediği için 3 yıldır ağlıyorum, Normal mi hep ağlamam?

Galiba hayatım boyunca ağlayacağım bu yüzden..
Hoşlandığım çocuk bana çirkin dediği için 3 yıldır ağlıyorum, Normal mi hep ağlamam?
Cevapla