Eski sevgilim hala yazıyor. Onu seviyorum ama affedemiyorum. Niye insan, kaybedince değerini anlar?

Ona zamanında çok kızdım, uyardım ikimize böyle yaparak zarar veriyorsun dedim. Kavga ve tartışmalarda tamam diyerek beni başından savıyordu. Bende ayrıldım ve barışmak için beni çağırdığında herkesin içinde onu masada bırakıp gittim. Kolumdan tutup engel olsa da itip yoluma devam ettim. Bir daha da yüzüne bakmadım.

Eski sevgilim hala yazıyor. Onu seviyorum ama affedemiyorum. Niye insan, kaybedince değerini anlar?
Cevapla