Kalbimi çok kırdı ama ben genede ona sarılıp ağlamak istiyorum onunla bi olurum olmadığını bilmeme rağmen içim başkasını istemiyor?

Çok üzülüyorum içim buruk ve bu hiç geçmiyor neyi denesem geçiremedi ne olacak böyle kimseyi kesmek bile gelmiyo içimden ne yapabilirim ben artik ya
Kalbimi çok kırdı ama ben genede ona sarılıp ağlamak istiyorum onunla bi olurum olmadığını bilmeme rağmen içim başkasını istemiyor?
Cevapla