Bişey sorucam sanaldan yani KS falan birine nasıl aşık olabilirsin?

Harbiden ciddi ciddi aşık olan var mı? Görüyorum sorularda sunia aşık buna aşık , ya belki ben saçmalıyorum ama yani birini görmeden , dokunmadan , konuşmadan , hissetmeden bir insan bir insana nasıl aşık olabilir , Aşk kelimesi zaten bana uzak, basli başına saçmalık ama bu soruyu merak ettim? Bu nasıl bir aşk? Abi neyse ben yaticam hepiniz manyaksiniz Mars'a yerlesicem 1+1 ev bakıyorum
Bişey sorucam sanaldan yani KS falan birine nasıl aşık olabilirsin?
Cevapla