Erkekler, Bir erkek yeni tanıştığı bir kızla iletişim kurmak için çok çabalıyorsa?

Bi çocukla tanıştık. İlk izlenimi beni uzaktan gözlemlemek sonrasında kısa bir konuşma oldu. Bi bahane ile telefon numaramı aldı. Bi kaç bahane ile konuştuk. İlk görüşte aşka inanmam hiç tanımadığı biri için çok çabalıyor gibi hissettim hoşuma da gitti ama niyetini anlayamadım. Bir erkek hiç tanımadığı karakterini huyunu bilmediği bi kız için niye bu kadar çabalar

Erkekler, Bir erkek yeni tanıştığı bir kızla iletişim kurmak için çok çabalıyorsa?
Cevapla