Seni çok seviyorum, bana bütün güzel duyguları sen hissettirdin, her şeyimsin, yeniden başlayalım mı?

Birbirimize çok yakışıyoduk, her bakımdan uyumluyduk seninle
Aramızda büyük bi çekim vardı, sen de demiştin bunu
Zaten 2 sene önce tanıştığımız gün kavga edip, anında konuşmayı kesip sonra birbirimizi unutup 2 sene sonra birbirimize aşık olmak kaderden başka bi şey değildi bence. Bütün güzel duyguları sen hissettiriyosun bana. Ben sevmem insanları ama senin bütün kusurlarını her halini her şekilde çok sevdim. Sen benim her şeyimsin, diğer yarımsın
Dün engeli kaldır demiştin kaldırmamıştım, yanıma gelmemen çok koydu ama yine de bu dünyadaki sevdiğim tek insansın
Güncellemeler
+1 yıl
...
Seni çok seviyorum, bana bütün güzel duyguları sen hissettirdin, her şeyimsin, yeniden başlayalım mı?
Cevapla