Bi erkeğin nasıl dikkati çekilir veya sevgilisi olup olmadığını nasıl öğrenebilirim?

Arkadaşlar merhaba hemen olaya gireyim ben ders çalışmak için kütüphaneye gidiyorum orada Bi çocuk var masalarımız karşılıklı 4 yıllık Bi ilişkim vardı sonra o bitti 1.5 yıldır hayatıma kimseyi almadım uzun süre sonra birisine karşı birşeyler hissedebildim o yüzden dikkatini çekmek istedim ama hiçbir şey yapmadım başta kendisi bana şeker uzattı aldım teşekkür ettim daha sonra markete gitmem gerekti telefonum şarjda olduğu için fırsat bu fırsat diyip çocuktan rica ettim 10 dk telefonum masanızda kalabilir mi diye olur dedi koydum gittim sonra geldiğimde teşekkür ettim aldım telefonumu aldığım çikolatadan ikram ettim ona akşamında da mola verecekseniz Bi çay ısmarlayabilirim dedim olur dedi geldi benimle kantine çayın parasını bana ödetmedi yarım saat boyunca konuştuk işte bölümümü falan sordu muhabbetimiz çok güzeldi o yarım saat ertesi gün dışarda karşılaştık 20 dk falan konuştuk içeri geçtik ama sanki ilgisi Bi tık azalmış gibiydi öncesinde elimde kullanılmamış onun işine yarayacak kitaplar vardı söyledim getirsem kullanır mısın diye iyi olur dedi verdim onları teşekkür etti ama çok soğuk gibiydi anlamadım neden öyle ya da bana mı öyle geldi ya da yanlış bir şey mi yaptım ben hiç konuşmasam kendisi beni çaya falan kantine çağırmaz ama ben çağırınca geliyo görünce konuşuyo ben adım atmayınca da ilgilenmiyo nasıl davranmalıyım lütfen yardımm

Bi erkeğin nasıl dikkati çekilir veya sevgilisi olup olmadığını nasıl öğrenebilirim?
Cevapla