Kızlar neden hemcinslerine karşı bukadar düşmanlık güdüsüyle yaklaşır?

Kız enerjiktir neşelidir güler bişey söyler bir bakarsın ötedeki kızlar bu kıza çirkef çirkef baka baka fısır fısır konuşurlar sanırsın kendileri sütten çıkmış ak kaşık erkeklere gelince mevzu kızların takındığı durumdan bambaşka davranıyorlar hemcinsi bariz ayan beyan yanlıl biley dese koruyorlar direk kadına şideddet bile etse taciz dahi etse haklı derler peki ya kadınlar hemcinslerine neden bu kadar kötü?
Kızlar neden hemcinslerine karşı bukadar düşmanlık güdüsüyle yaklaşır?
Cevapla