Sevgiliyle Alman usulü hesap ödemeye başlayınca tartışmaya başladı. Hangi taraf haklı?

7 Aydır cıkıyoruz kız arkadaşımla bi cafeye gittimizde içeçek içmişssek erkek olarak ben ödüyorum fakat yemek yicemiz zaman alman üsülü ödüyoruz son 1-2 aydır calışmadım içinde maddi durumum iyi olmadı için bu böyle fakat kız arkadaşım bundan rahatsız oldunu belirtti sanırım sürekli benim ödememi bekliyor arkadaş cevreside gaz verebilmiştir die düşünüyorum zengin bi arkadaş cevresi var 1 haftadır para konusu yüzünden tartışıyoruz beni cimri tutumlu buluyomuş bende herşeyi ödeyemem hem yediğini hem içtiğini sevgim azaldı biraz felan dedi bende soğumaya başladım her şey cok iyidi fakat 1 haftadır para konusu yüzünden kötüyüz sizce ne yapmayalım hangi taraf haklı

Sevgiliyle Alman usulü hesap ödemeye başlayınca tartışmaya başladı. Hangi taraf haklı?
Cevapla