Sevgilimi instadan ekledim ve neden kabul etmediğini sordum bana niye ima yapıyosun dedi ve tartıştık haksız mıyım?

Ekledim bugün görmemesi imkansız istek gönderildi diye duruyor silmemişte sordum neden kabul etmiyosun diye görmedimki niye böyle imalı imalı konusuyosun dedi bende imalı değil normal sordum dedim sen niye hep imalı konustuğumu saniyosun dedim bu guven kirıcı davranışlarından sıkıldım güvenmiyosan hic baslamayalım dedi yani niye hep ben bişey sorunca geciştiriyosun veya geriliyosun dedim sen arayınca mesaj atınca sormuyo musun bende sordum ne var bunda dedim sadece bunları yapman bile güven kırıcı dedim ben bunları yazarken wpde çevrimiçi oldugu halde cevap vermedi bekledim vermedi bende korkak yazıp engelledim sizce haksız mıyım Allah için instaya girdiğimde onun sayfasına istek atmaya girdim önerilenlerde 2 kız vardı baktım onları takip ediyor hic tanimadığım bilmediğim...

Sevgilimi instadan ekledim ve neden kabul etmediğini sordum bana niye ima yapıyosun dedi ve tartıştık haksız mıyım?
Cevapla