Sinirlerim bozuluyor dusundukce. Detaya gore lutfen yorumlar misiniz?

Yillardir pesimde olan birinin gorusme teklifini kabul ettim, bir yemek yiyip sohbet edecektik. 5 sene once kadar muhabbetimiz olmustu. Bana yakin zamanda dediki, " o zaman buyulu gibi bir andi, senden sonra kimseye o duygulqri hissedemedim, bulusmak ve o duygularin gercekmi yoksa o anlik mi oldugunu anlamak istiyorum,"dedi. cunku herkeste o duygulari aramis ama hic alamamis o yuzden yasadigi iliskilerede konstanre olamadigini soyledi. Ben de tamam bir yemek yeriz dedim. Ve 1 ay sonraya gun verdim. O gunden sonra instagram acti, beni ekledi. Bir tek insagramim var. Surekli mesajlar atti. Mesajlar flort boyutundaydi. Sonra farkettimki insragramina herkesi gelisi guzel ekliyor. Eski sevgilisini de takip etmis ve gonderilerine kalp koymus. Bende bu herkese mavi boncuk dagitiyor dusuncesiylr vazgectim bulusmaktan. Sonra da sosyal medyamdan ve whatappimdan sildim. Gerekce olarakta, " bulusmak istemiyorum cunku sen herkesi ekliyorsun, bu bana dogru gelmiyor. Eski kiz arkadasina bile like atiyorsun. ozel gordugunu dusundugun icin bulusalim demistim, simdi anlami yok dedim. Bana, sacmaliyorsun, vs gibi mesajlar atti omce. Sonra kararimin net oldugunu aayinca " sen kimsin de kiskanclik yapiyorsun, sevgilim bile degilsin, kendini sevgilim mi sandin, asla sadece duygular hala var mı diyebulusmak istemisti" diye bir mesaj atti ve bitirdi. Bu kadar saygisizlasmasi icime oturdu. ne guzel sakince bitirmistim. Niye bu kadar saygisizlasti?

Sinirlerim bozuluyor dusundukce. Detaya gore lutfen yorumlar misiniz?
Cevapla