Erkek ve kadın arasında en fazla kaç cm fark olmalı?

Sevgilim ile aramda biraz boy farkı var, 25 cm kadar.
o bunu hiç dert etmiyor, hoşuna gidiyormuş hatta. Küçücük olmamı çok seviyormuş...

Ben minyon yapılıyım, o ise biraz iri bana göre.

Bunu sorun etmiyorum ama birkaç arkadaşım haddi olmayarak yorum yaptı canım sıkıldı.

sizce boy farkı önemli mi?

Erkek ve kadın arasında en fazla kaç cm fark olmalı?
Cevapla