Her şeyden önce saygı önemlidir bu hayatta güzel konusmak önemlidir sen böyle diklenirsen her şeye hayatta her şeyini kaybedersin benimle konuşurken akıllı konusacaksin
burada soruyu soran sensin ben değilim seninle benim hayatım bir değil reddedildiysen büyük bir kusur islemissindir veya çocuğa sövmüşsündur böyle bir kızla olmak. istemez açıkçasi
Bu hayatta kendi kendini ateşe atarsın bu sözlerle asla mutlu olamazsın sen kimsin ki bu şekilde konuşuyorsn biraz ahlaklı ol kadın ol belki severler seni de.
Bundan sonra kimin ne yaşadığını bilmeden saldırma yalniz kalırsın hayatın boyunca hak ettiğini yaşarsın hadi güle güle senin gibilere kotu davranmak lazım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Hayatımdaki biri ise söylerim, geçmişte kalmış veya kalması gereken biri ise söylemem. Eski sevgiliden bir halt olmaz, hala konuşmanız saçma.
Bilincalti seyler bunlar. Yani psikolojik anlamda zor donemde olunca ya da asiri duygusal donemlerde bunlari gormeniz Normal
Çok oldu ayrılalı yıllar.. uzun süredir görmüyodum
Tamam iste bazen Boyle olur.
söyle ne kaybedersin ki :)
Bir şey kaybetmem aslında.. zaten her gün iletişim var... rüyamda sen vardın sarılıyoduk falan mı diyeyim..
Özlemiş beni diye düşünür sanırm
söyle bence :)
Tamam söylicem
hadi bakalım :)
😀 sağ ol
Rica ederim
Hic uyanmamak isterdim
Aynen öyle oluyo.. çok oldu ayrılalı
Hayırlısı olsun nasip değilmiş her şey olacağına varır
Söylemem utanmadan rüyama giriyo bide
Hahaha kendi girmiyo ya
Ben acaba bende onlarınkine giriyomuyumdur diye mrk ediyorum da nerde
Belki
Bende gördüm ve onu merak ediyorum açıkçası
Konuşmayı düşünmüyorsun sanırım
Yazdım da takip atmadan mesajı görmez
Ama ben merak ettigimi arar sorarım insanım sonuçta niye kendimi alıkoyayim neden korkayım ki
Bundan önce cesaretliydik şimdi de öyle olalım
Evet haklısın iyi yapmışsın
En iyisi cesaret. İçinden nasıl geliyısa yapacaksın
Aynen öyle korkaklıkta ar ilerlemekte seref var💪
Kendimiz olalım daima yapacaklarimizdan korkmayalim bu dünya geçici sonuçta
Evet ben de korkmayayım😀
Korkma tabiki insan korktukça hiç bir şey yapamaz cesaretli olmak zorunda sabırlı olmak zorunda merak ettiğini sormak zorunda
Tamam haklısın😀
Ya sanki cesaret edemiyorum 😂
Takip atıyorum geri çekiyorum niye bu kadar korkak oldum ki
Et gitsin en fazla reddeder
? Pardon
Ne diyorsun sen? Ne olduğunu nereden biliyorsun? Ne yaşadığımı seni reddetti galiba
Harbiden dngesiz sin sen kızım
Zerre aklın yok senin
Bazen iyi oluyor sizin gibilerine ne yaptın ki çocuğu kaçırdın elinden böyle davranırsan daha çok ağlarsın
Yürü git şimdi dngesiz
Her şeyden önce saygı önemlidir bu hayatta güzel konusmak önemlidir sen böyle diklenirsen her şeye hayatta her şeyini kaybedersin benimle konuşurken akıllı konusacaksin
burada soruyu soran sensin ben değilim seninle benim hayatım bir değil reddedildiysen büyük bir kusur islemissindir veya çocuğa sövmüşsündur böyle bir kızla olmak. istemez açıkçasi
Özlediysen burada geçip zirlamayacaksin cesaretli olacaksın reddedildiysen bırakıp gieeceksin senin aklın almaz bazı şeyleri
Düşünce tarzıma uygun değilsn:)
Bu hayatta kendi kendini ateşe atarsın bu sözlerle asla mutlu olamazsın sen kimsin ki bu şekilde konuşuyorsn biraz ahlaklı ol kadın ol belki severler seni de.
Bundan sonra kimin ne yaşadığını bilmeden saldırma yalniz kalırsın hayatın boyunca hak ettiğini yaşarsın hadi güle güle senin gibilere kotu davranmak lazım
Allah akıl fikir versin
Sanada amin😀
barışmak için bahane diye düşünebilir
Hmm
erkekler kadınlarla barışmak içinb bu yalanı kullanır seni geçen rüyamda gördümde iyimisin diye arayayım der misal seninkiside böyle algılanabilir
Anladm o sorun değil yani bizim zaten iletişimimiz var
Evet söylerim
Karar veremedim
Söylemem
Hayır,
Söylerdim
Hmm karşıdaki beni özlemiş vs diye düşünür
Hayır öldün mü kaldın mı derim rüyalarımdan çık artık derim ve yaptım sonraki günler rahat uyudum
Biz kendisiyle konuşuyoruz ama iletişim var her gün. İyi geldi söylemek diyosun
Ben konuşmuyorum tavsiye etmem sen bilirsin
Rahat uyudum demiştn
Hala konusmani tavsiye etmiyorum konuş bitir köşene çekil
Evet doğru olan oydu
Bu kadar eig bekliyorum 😅
Söylemem
Evet
Hmm inş söylerim