Yalnızlıktan sıkıldığınız için sevgili yaptığınız oldu mu?


Sevgili yapmak bana göre her zaman sorumluluk gerektiren bir durum o yüzden sırf canım sıkılmasın diye hiç sevgili yapmadım
Cevap
18Cevap
Aşırı sıkıldığım için bir de flört yeteneklerimi kaybetmek istemediğim için boş boş konuştuğum olmuştu evet
Sevgili istesem de yapamıyorum zaten.
Yok ya ne alakası var yalnızlık sevgili yapma ihtimallerinin yüzde 99'undan daha keyifli ha ben o yüzde 1'i buldum orası ayrı konu
Hayır , benim canım sıkılıyor diye kadının birine bos yere umut vermeye gerek yok
Kadın degilim o yüzen bizim erkekleri için karşı cinse merhaba demek bile çok zor bu toplumda..
Sevgililikten sıkıldığım için yalnız olduğum oldu aksine. Sevgili olmak da sıkıyor bir süre sonra
Yalnızlıktan sıkılınca yapılıyormuymuş ya ahha. Yok yapmadım ❤
Hayır hiç öyle şeyler yapmadım
Sevgililik kavramı can sıkıntısını giderecek bir şey değil nasıl gözle bakıyorsunuz bilmiyorum ama ben yapmadım.
Kadının canı sıkıldığını için sevgili istesin saniyede sevgilisi olur
Çünkü burası Türkiye 😀
hayır , susadım diye zehir içmeye niyetim yok
Yalnızlığı seviyorum o yüzden yapmadım
Yaptığım oldu ama pişman oluyorsun
O hatayı yaparsam kendimi affedemem..
Yok be kullanmam kimseyi böyle bşey için
Hiç sevgilim olmadı
Hayır, yalnızlıktan hiç o denli uzaklaşmadım.
Hayır bunun için yapılan bir ilişkk hatadır
hayır yapmam
Hayır
Hayır olmadı
hayir
Oldu galiba
hayır
Evet ama yanlış birşeydi
Cıks
Hayır yapmadım
Çok kez.
Hayır
Evet hep
Olucak gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar