Buraya has mı yoksa gerçekten kızlar artık çok mu ucuzlaştı?

Kaliteli kız bulmak neredeyse imkansız hale geldi. Çok basitleştiler. Derinliği olan, insan gibi sohbet edebilen, kafası çalışan, insani yönleri gelişmiş, psikolojik sıkıntıları olmayan, kibar bir tane kıza denk gelemiyorum artık. İnsanlar çok bozuldu. Kimlerle evleneceğiz biz yok mu şöyle aklı başında, gerçeklerin farkında, ucuz zevkler peşinde koşmayan, materyalist olmayan ve gerçekten kalbinde güzellikler iyilikler olan nazik bir kadın?
Buraya has mı yoksa gerçekten kızlar artık çok mu ucuzlaştı?
Cevapla