herkese olduğum gibi kendimi anlatmama rağmen güven veremiyorum. fazla mı uç biriyim acaba. kimle tanıştıysam maks 5 günü geçmedi. tecrübem de yok zaten. sanaldan ilişki nasıl başlar nasıl yürür bilmiyorum. diğer erkekler gibi sapıklık yapmıyorum foto istemiyorum. edebiyat , din , felsefe , siyaset, burçlar, gündem , havadan sudan... her türlü konuda konuşurum karşıdaki sıkılmaz ben de sıkılmam ama bi şekilde olmuyor. bir süre sonra mesaj almamaya başlıyorum. durup dururken soğuk yapıyorlar. tipten kaynaklı desem ilk gün atıyoruz foto zaten beğenmese direk o gün keserler konuşmayı
nedir bu işin sırrı beyler bayanlar
nedir bu işin sırrı beyler bayanlar
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer