KS'den tanıştığınız bir erkek ne yaparsa güvenirsiniz?

herkese olduğum gibi kendimi anlatmama rağmen güven veremiyorum. fazla mı uç biriyim acaba. kimle tanıştıysam maks 5 günü geçmedi. tecrübem de yok zaten. sanaldan ilişki nasıl başlar nasıl yürür bilmiyorum. diğer erkekler gibi sapıklık yapmıyorum foto istemiyorum. edebiyat , din , felsefe , siyaset, burçlar, gündem , havadan sudan... her türlü konuda konuşurum karşıdaki sıkılmaz ben de sıkılmam ama bi şekilde olmuyor. bir süre sonra mesaj almamaya başlıyorum. durup dururken soğuk yapıyorlar. tipten kaynaklı desem ilk gün atıyoruz foto zaten beğenmese direk o gün keserler konuşmayı

nedir bu işin sırrı beyler bayanlar
KS'den tanıştığınız bir erkek ne yaparsa güvenirsiniz?
Cevapla